Sensa
hahaha, dank je, een dakkoffer was niet voorradig .
Ik heb zo'n CO2 pompje besteld en een biba. dat zadeltasje komt van een ouwe Sparta Ion en is precies goed ... dus ook al is het niet mooi die blijft nog even
Wel weer een zwarte bidon besteld voor het mooie
Ik heb zo'n CO2 pompje besteld en een biba. dat zadeltasje komt van een ouwe Sparta Ion en is precies goed ... dus ook al is het niet mooi die blijft nog even
Wel weer een zwarte bidon besteld voor het mooie
- Jaap Telder
- Forum-lid
Mooie Sensa
Ben wel een Sensa fan geworden vanwege mijn Giulia. Deze bevalt eigenlijk beter dan bv. mijn Bianchi Oltre, hoe gek dat ook klinkt.
Ben wel een Sensa fan geworden vanwege mijn Giulia. Deze bevalt eigenlijk beter dan bv. mijn Bianchi Oltre, hoe gek dat ook klinkt.
Thx!
Ik ben vrij lyrisch over de Giuliaero momenteel, waarschijnlijk omdat ik een Trek 1.2 triple gewend ben. De Trek fietste ook prima, maar ik vond het wel tijd worden voor 'echte' racefiets.
Vooral vanwege de prijs/kwaliteit van Sensa, de looks en het aerodynamische model heb ik voor de Giuliaero gekozen. Waar ik vooral van geniet is hoe de fiets door de wind lijkt te snijden in vergelijking met de Trek.
Ik ben vrij lyrisch over de Giuliaero momenteel, waarschijnlijk omdat ik een Trek 1.2 triple gewend ben. De Trek fietste ook prima, maar ik vond het wel tijd worden voor 'echte' racefiets.
Vooral vanwege de prijs/kwaliteit van Sensa, de looks en het aerodynamische model heb ik voor de Giuliaero gekozen. Waar ik vooral van geniet is hoe de fiets door de wind lijkt te snijden in vergelijking met de Trek.
-
- Forum-lid
Zojuist de Giulia Evo bestelt in de oranje kleur ben heel benieuwd naar de uiteindelijke fiets. Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Giuliaero in maat 53 de mijne komt in de verkoop
Met welke afmontage?plopmobiel schreef: ↑17 nov 2017 10:05 Zojuist de Giulia Evo bestelt in de oranje kleur ben heel benieuwd naar de uiteindelijke fiets. Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Giuliaero in maat 53 de mijne komt in de verkoop
had ook een offerte laten maken voor een evo,maar moest te veel bij t.o.v mijn Gulua G2.
De evo ziet er wel snel uit
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Welke overeenkomsten ziet u dan? Een Madone van Trek had ik me wel in kunnen vinden.
Canyon Inflite crosser:
Sensa Giulia-Evo: