Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gereden kilometers in mooie statistieken

daan-sd
Forum-lid
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:31

daan-sd 06 apr 2010 23:13

"Ach ja spammen is z'n groot woord. Het is een gratis website en zal ook altijd zo blijven. Dus geen commerciele doeleinden. Denk dat het een toegevoegde waarde kan hebben voor fiets lief hebbers zoals ik."

Je gebruikt Google Ads en volgens mij is dat een commercieel doeleind. Jij krijgt geld van Google als ze op de links van Google Ads klikken.

Tweede leugen in twee posts

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 07 apr 2010 00:10

Nee Daan, wel goed lezen. Op z'n site dat duidelijk vermeld dat het een non-profit site is. Oftwel reclame inkomsten zijn om hosting ed te dekken. Van die ads word je echt niet rijk.

Leuke site al zijn er inmiddels al een hoop andere alternatieven voor (wielertoerist.nl/bikeplanner.com)
Wel beetje jammer dat het zo'n verschrikkelijk standaard "joomla" css heeft.

neutcomp
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2010 19:57
Locatie: Weesp
Contact

neutcomp 07 apr 2010 10:33

Bedankt voor de positieve en onderbouwende kritiek!

@refie Je kan zeker wel importeren van:
- uitslagen.nl
- afstandsmeten.nl
- Garmin
- Polar
- Nike+
- GPS (GPX of KML)

Je dient wel ingelogd te zijn uiteraard maar dan kan je het vinden op:
http://www.fietstijden.nl/import

@Tiest de twee genoemde websites zijn niet enkel gericht op fietstijden registreren en grafieken en statistieken daarvan uitlezen.

Groeten,
Bjorn

red_vfr
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 16 feb 2008 20:47

red_vfr 07 apr 2010 10:51

Ziet er netjes uit. Ik gebruik een engelstalige site nu. Die heeft ook wat meer analyse mogelijkheden. Leuke is dat hier nederlandse toertochten op staan.

Is import vanaf nokia sportstracker ook mogelijk?

neutcomp
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2010 19:57
Locatie: Weesp
Contact

neutcomp 07 apr 2010 10:56

red_vfr schreef:Ziet er netjes uit. Ik gebruik een engelstalige site nu. Die heeft ook wat meer analyse mogelijkheden. Leuke is dat hier nederlandse toertochten op staan.

Is import vanaf nokia sportstracker ook mogelijk?


Mag ik vragen welke engelstalige website je nu gebruikt?

Heb je een export van die nokia sportstracker? Dan kunnen we kijken of we die import eenvoudig kunnen realiseren.

Tot horens,
Bjorn

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 07 apr 2010 10:58


rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 07 apr 2010 11:02

neutcomp schreef:Ach ja spammen is z'n groot woord. Het is een gratis website en zal ook altijd zo blijven. Dus geen commerciele doeleinden. Denk dat het een toegevoegde waarde kan hebben voor fiets lief hebbers zoals ik.

Maar vind je het wat? Want we zijn altijd opzoek naar kritische mensen met goede ideeen om de website te verbeteren.


Nog een vraagje om alle eerlijkheid boven water te krijgen: Wie of wat zijn "we?"
Site ziet er verder netjes uit.

mooncrawler
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 25 jan 2010 17:20

mooncrawler 07 apr 2010 11:24

neutcomp schreef:
red_vfr schreef:Ziet er netjes uit. Ik gebruik een engelstalige site nu. Die heeft ook wat meer analyse mogelijkheden. Leuke is dat hier nederlandse toertochten op staan.

Is import vanaf nokia sportstracker ook mogelijk?


Mag ik vragen welke engelstalige website je nu gebruikt?

Heb je een export van die nokia sportstracker? Dan kunnen we kijken of we die import eenvoudig kunnen realiseren.

Tot horens,
Bjorn


Sportstracker kan een KML als uitvoer bestand opleveren, ik las op de vorige pagina dat een import van KML al mogeljik is,... opgelost.. ;)

Ga nu even die site bekijken,.. waar een spam berichtje al niet toe kan leiden haha :)

Eerste indruk is zeer goed. De site ziet er modern en strak uit. Aanmelden ga ik ff niet doen maar eerste indruk is prima,.. succes ermee!

neutcomp
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2010 19:57
Locatie: Weesp
Contact

neutcomp 07 apr 2010 19:59

rene1 schreef:
neutcomp schreef:Ach ja spammen is z'n groot woord. Het is een gratis website en zal ook altijd zo blijven. Dus geen commerciele doeleinden. Denk dat het een toegevoegde waarde kan hebben voor fiets lief hebbers zoals ik.

Maar vind je het wat? Want we zijn altijd opzoek naar kritische mensen met goede ideeen om de website te verbeteren.


Nog een vraagje om alle eerlijkheid boven water te krijgen: Wie of wat zijn "we?"
Site ziet er verder netjes uit.


We zijn:
Koen Meulwijk (Bouwer en bedenker)
Bjorn van der Neut (Testen, Promoten, nieuwe functionaliteit bedenken, Gebruiker, Moderator, etc)

Koen en ik hebben bij het zelfde bedrijf gewerkt Independer.nl en vandaar altijd contact gehouden. We komen elkaar ook regelmatig tegen op hardloop evenementen.

Koen is niet z'n fietser dus voor fietstijden.nl neem ik meer het voortouw en bij hardlooptijden.nl neemt Koen meer de lead.

Groeten,
Bjorn

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 07 apr 2010 20:43

Wellicht is http://www.bikeplanner.com is minder fraai om te zien, maar veel volwassener. Daarnaast wordt het onderhouden door een actief lid hier, dat er verder niet mee te koop loopt. Iemand die z'n product zo op de markt zet (non-profit of niet maakt geen verschil), is wat mij betreft verkeerd bezig.

Zelf houd ik e.a. gewoon bij in een eigen app. http://spinneweb.xs4all.nl/odo/

Als ik iets nieuws wil, dan bouw ik dat gewoon zelf. :)

Gebruikersavatar
aapje
Forum-lid
Berichten: 787
Lid geworden op: 19 jan 2010 16:42

Gebruikersavatar aapje 07 apr 2010 21:03

neutcomp schreef:Waar zie je dat? Looptijden.nl is nauw verweven met Fietstijden.nl dus misschien dat er ergens iets niet goed gaat maar dat hoor ik dan graag.

Ben triatleet dus vandaar fiets en looptijd :-)


"Ik heb deze wedstrijd ook gelopen" op

http://www.fietstijden.nl/koersen/7433/ ... rdam-70-km

"Hardloop evenementen"

http://www.fietstijden.nl/koersen/evenementen

En dan heb ik heel snel even doorheen geklikt. Nog wat beter testen, dus ;)

Gebruikersavatar
nijb_jan
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 okt 2008 00:03
Locatie: Veenwouden

Gebruikersavatar nijb_jan 08 apr 2010 00:05

In de welkomstmail staat "hardloopprofiel". Overigens ben ik het ermee eens dat de topic-start niet de schoonheidsprijs verdient; kom ervoor uit dat je een (overigens) mooie site hebt gebouwd, dat is misschien ook spam maar betere reclame dan deze guerilla-marketing.

Plaats reactie