Bianchi
-
- Forum-lid
Ja,ik heb bericht gehad van mijn fm de Haan in Ouderkerk aan de Amstel dat hij klaar ligt.
Ga volgende week langs,ziet er exact het zelfde uit.
Ga volgende week langs,ziet er exact het zelfde uit.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- Infinito GB
- Forum-lid
OK. Dan zal het bij mij ook wel goed komen.
Blijf het wel vreemd vinden dat je mensen die een dik bedrag hebben betaald voor een fiets 5 maanden laat wachten op een vervangende vork.
Ze hebben wel de instructie gegeven dat je dus niet meer van je fiets gebruik zou mogen maken, en dat is best lullig want het betrof alleen de 2017 modellen. Dus allemaal mensen met een nieuwe fiets die 5 maanden niet kunnen fietsen.
Blijf het wel vreemd vinden dat je mensen die een dik bedrag hebben betaald voor een fiets 5 maanden laat wachten op een vervangende vork.
Ze hebben wel de instructie gegeven dat je dus niet meer van je fiets gebruik zou mogen maken, en dat is best lullig want het betrof alleen de 2017 modellen. Dus allemaal mensen met een nieuwe fiets die 5 maanden niet kunnen fietsen.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Kunnen jullie niet beter samen een HeppieInfinito account aanmaken hiero ?
Ik heb mijn Bianchi Oltre XR4 een nieuw vriendje gegeven.
Een mooie celeste Bianchi Methanol 9,5 CV.
Ben super blij met mijn geweldige fietsen.
Een mooie celeste Bianchi Methanol 9,5 CV.
Ben super blij met mijn geweldige fietsen.
- Bijlagen
-
- 20171117_140146.jpg (71.08 KiB) 1208 keer bekeken
Bianchi Oltre XR4 Super Record EPS
Bianchi Methanol 9.5 CV
Bianchi Methanol 9.5 CV
- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien is de Celeste met zwart uitvoering meer je smaak?daniel1975 schreef: ↑17 nov 2017 21:27 Vandaag de nieuwe Infinito in het echt bekeken. Ik weet niet wie dat kleurenschema ontworpen heeft, maar het klopt gewoon niet .
Volgt de lijnen van net frame niet qua kleurvlakken. De staande buis knalt er op een vreemde manier uit.
Jammer, want geo voelde perfect.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, vlakverdeling klopt niet.
Ben sowiso geen liefhebber van mat, maar eerlijk = eerlijk: deze matte kleuren zijn in het echt veel sjieker dan de fotos doen vermoeden.
Mijn tip voor Bianchi: staande buis mat zwart met celeste letters en eventueel de grijzige blokjes op de overgang bovenbuis-schuine achtervork celeste maken. Dan volgen de kleuren de framelijnen weer.
Ben sowiso geen liefhebber van mat, maar eerlijk = eerlijk: deze matte kleuren zijn in het echt veel sjieker dan de fotos doen vermoeden.
Mijn tip voor Bianchi: staande buis mat zwart met celeste letters en eventueel de grijzige blokjes op de overgang bovenbuis-schuine achtervork celeste maken. Dan volgen de kleuren de framelijnen weer.
Less is bore
Dat is toch een ding om op te fietsen?
Als zelfs origineel Italiaans design het niet meer doet, dan weet ik het niet meer.
Custom spuitjob op een Bianchina lijkt me de enige oplossing...
Als zelfs origineel Italiaans design het niet meer doet, dan weet ik het niet meer.
Custom spuitjob op een Bianchina lijkt me de enige oplossing...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik kan me wel vinden in je kritiek op het kleurenschema. Het lijkt een beetje op die van Specialized maar dan slechter uitgebalanceerd. Misschien dat het zonder tekst op de staande buis er al wat natuurlijker uitziet. Het oogt daar nu te druk in combinatie met de grote felle letters op de schuine buis. Anders zou je opzoek moeten gaan naar een overjarig model met een beter kleurschema, design technisch lijkt er namelijk toch niet veel te zijn veranderd.daniel1975 schreef: ↑17 nov 2017 21:27 Vandaag de nieuwe Infinito in het echt bekeken. Ik weet niet wie dat kleurenschema ontworpen heeft, maar het klopt gewoon niet .
Volgt de lijnen van net frame niet qua kleurvlakken. De staande buis knalt er op een vreemde manier uit.
Jammer, want geo voelde perfect.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou zo maar eens een custom frame kunnen worden
Less is bore