Ook bredere campagnolo zonda's
Letterlijk één dag nadat ik een set 'oude' Zonda's had besteld kwam het nieuws van de nieuwe release naar buiten. Jammer, want ik ben wel benieuwd naar de trend naar bredere velgen. Al ga ik ze hier toch niet meteen voor verkopen denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net gewicht!! Maakt het prijsverschil met de Shamals (1495gr) lastig te rechtvaardigen, zeker als er ook nog een Eurus C17 tussen komt.
Less is bore
Ik snap het wel niet goed, Campa claimt een gewicht van 1596 gr voor de nieuwe zonda's terwijl ik uitkom op 1531 gr, dat is een verschil van 65 gr.
Of mijn keukenweegschaal is defect of de gegevens van Campa zijn niet correct ...
Of mijn keukenweegschaal is defect of de gegevens van Campa zijn niet correct ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Defect kan uiteraard; ik heb dezelfde weegschaal en mijn Shamals kloppen op 1-2gr na precies.
Less is bore
Ik neem aan niks, tenzij je zelf schuld draagt aan de spaakbreuk.....
Neen, niet mijn schuld, gewoon plotseling "pling" en spaakbreuk.
Ik heb de wielen bij bike-components gekocht, eind augustus vorig jaar. Ben niet van plan ze op te sturen naar Duitsland.
Volgende keer toch maar eens wielen kopen bij de "local bike-shop".
Dit is trouwens mijn 4de set campagnolo wielen, en de allereerste keer dat er een spaak breekt.
Ik heb de wielen bij bike-components gekocht, eind augustus vorig jaar. Ben niet van plan ze op te sturen naar Duitsland.
Dit is trouwens mijn 4de set campagnolo wielen, en de allereerste keer dat er een spaak breekt.
Ik zou even contact met bc zoeken; ik heb ook spaakbreuk met Mn Fulcrum racing 7 achterwiel gehad, is gewoon gerepareerd waarbij bc me een label voor retourzending heeft gestuurd.Kiekeboe schreef: ↑16 nov 2017 10:56 Neen, niet mijn schuld, gewoon plotseling "pling" en spaakbreuk.
Geen dank en graag gedaan! Ik overweeg de Zonda’s ook als extra setje: hoe zijn de wielen je, los van de spaakbreuk, bevallen? En als ik zo vrij mag zijn, hoeveel weeg je en hoe hebben de wielen zich onder je gewicht gehouden?