je gaat aan het feit voorbij dat de kloof tussen Van Aert en de rest ook veel kleiner is dan de vorige jaren. Dus dat VA misschien niet top is. Maar dat is natuurlijk altijd voor discussie vatbaar.bve schreef: ↑23 nov 2017 19:12 Mathieu heeft alleen op conditie verloren in de jaren dat hij geopereerd werd aan zn knie. Bij de jeugdcatergorieen was en nu is hij de betere. De directe vergelijking tussen Van Aert en M vd Poel zal duidelijkheid geven. Al denk ik niet dat ze hun vermogensdata openbaar maken.
Veldritseizoen 2017/2018
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Als ik Kevin Pauwels als referentie neem rijdt Wout van Aert nog net zo hard als vorig jaar
Je hebt natuurlijk gelijk, al is het verschil tussen de rest wel weer aan het groeien, Toon Aerts en Lars van der Haar geef ik de voordeel van de twijfel, zij rijden beter dan vorig jaar. Op de rest pakt Wout van Aert iets minder dan vorig jaar, maar dat komt wel weer goed. Wout van Aert en Mathieu van der Poel hebben een grote voorsprong op de rest in intrinsieke kwaliteit.
Woutje oogde idd sterk, door de pech van MvdP zullen we het nooit weten. Had het gevoel dat MvdP het even geprobeerd heeft, maar het later in de koers heeft laten lopen.
Morgen beter
Morgen beter
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
IK vind dat VDP de pech wat over zich heeft afgeroepen. Iedereen dook de materiaalpost in terwijl VDP zonder fietswissel verder reed. Waar was dat in het begin van de race goed voor? Iets leter kreeg hij dan materiaalpech.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Tja, waarom zou je wisselen als je fiets in orde is? Had zijn malheur te maken met ranzigheid? Ik was even de kamer uit gegaan toen ze samen aan kop waren, eind 1e ronde.. En ik kw terug, lag Mathieu 30sec achter.
Maarja tm rond 5 kwam hij slechts een handvol seconden dichterbij. Denk dat de sterkste dus gewoon voorop reed vandaag.
Maarja tm rond 5 kwam hij slechts een handvol seconden dichterbij. Denk dat de sterkste dus gewoon voorop reed vandaag.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Bij modderparcours is het juist heel belangrijk van regelmatig te wisselen wegens de smurrie die aan de draaiende onderdelen hangt en het bijgaande risico op pech. Aangezien het begin van de wedstrijd was en zowat iedereen vooraan wisselde vind ik dat hij hier echt wel in de fout ging.MarkVeenstra schreef: ↑25 nov 2017 18:32 Tja, waarom zou je wisselen als je fiets in orde is? Had zijn malheur te maken met ranzigheid? Ik was even de kamer uit gegaan toen ze samen aan kop waren, eind 1e ronde.. En ik kw terug, lag Mathieu 30sec achter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lullig dat VDP soms dubieuze beslissingen neemt op het gebied van materiaal..... dat is namelijk een essentieel deel van de (modder)koers.
Less is bore
VA was vandaag echter wel super-goed. Er was een duidelijk verschil te merken (vooruitgang) bij het berop rijden en het acceleren na de bochten. En had ook de indruk dat VdP wat minder was dan de voorbije wedstrijden, al weet je bij VdP het nooit zeker.