We zitten in dezelfde boot. Ook ik had een Rose Pro Cross in bestelling staan als winterfiets. In Bocholt wezen kijken, meten, configureren (Force 1 ipv Apex) met de toevoeging dat de fiets binnen 3 weken beschikbaar zou zijn.CKT369 schreef: ↑14 nov 2017 23:00 Maandag 13/11 een Rose Pro Cross besteld, bij bestelling kon ik zien, fiets in 1 week leverbaar .. Deze morgen kijk ik bij mijn bestellingen, en daar staat verzenddatum 11/12 ... dadelijk een mailtje gestuurd. Mooi antwoord gekregen : Beste meneer L*****,
helaas is het niet mogelijk de fiets vroeger te leveren waar er zijn nog onderdelen niet leverbar.
Sorry dat er online een fout informatie staat.
Mit freundlichen Grüßen
Mathias Jaeger
Ondertussen staat er echter op de site nog steeds 'fiets leverbaar in 1 week' ...
Echter na verloop van dagen werd de drie weken al opgerekt vanwege het niet voorradig hebben van SRAM onderdelen om uiteindelijk op te lopen tot midden December.
Daar ik de fiets als winterfiets met spatborden wilde gebruiken als vervanger van mn kapotte huidige fiets is December voor mij veels te laat en heb ik besloten de fiets met pijn in het hart af te bestellen om te zoeken naar een alternatief.
Was er stiekem al behoorlijk verliefd op geworden