Dolomieten marathon 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rijd een steile col in stijl omhoog
Stijle cols bestaan in NL ook niet, hoort steil te zijn. Maar veel mensen denken ook dat ‘me’ (me fiets bijvoorbeeld) goed Nederlands is.....
Vlamingen zijn imho veel sterker in taal en spelling.
Stijle cols bestaan in NL ook niet, hoort steil te zijn. Maar veel mensen denken ook dat ‘me’ (me fiets bijvoorbeeld) goed Nederlands is.....
Vlamingen zijn imho veel sterker in taal en spelling.
Less is bore
-
- Forum-lid
Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk, maar me als bezittelijk voornaamwoord is tegenwoordig toegestaan..... Zelfs een grote Nederlandse bank gebruikt het in teksten.daniel1975 schreef: ↑29 nov 2017 08:34 Maar veel mensen denken ook dat ‘me’ (me fiets bijvoorbeeld) goed Nederlands is.....
Me broer, me huis.......pfffff
Pedraces.
Dan zit je ook dicht bij de inschrijving. Of nog iets noordelijker. Je wilt waarschijnlijk 's ochtends voor de start rustig naar het vertrek fietsen en niet alvast een berg moeten fietsen die je in de koers nog een keer moet doen. Vanaf die kant is het te doen op de fiets met de handjes op het stuur.
Dan zit je ook dicht bij de inschrijving. Of nog iets noordelijker. Je wilt waarschijnlijk 's ochtends voor de start rustig naar het vertrek fietsen en niet alvast een berg moeten fietsen die je in de koers nog een keer moet doen. Vanaf die kant is het te doen op de fiets met de handjes op het stuur.
Alle taal-opmerkingen even te na gelaten, uiteraard zou het handiger zijn om vlak bij de start te zitten. Maar rond Corvara vind ik dus enkel hotels en appartementen. Aangezien we er een weekje blijven hebben we een voorkeur voor een eigen huisje, waar we gemakkelijk 5 fietsen kunnen wegzetten etc. Voor ons is het praktisch geen probleem om 's ochtends vroeg nog een pas over te gaan met de auto, zolang de weg nog niet is afgesloten. Dat was dus ook mijn voorname vraag Op de website van DM staat dat de weg tussen Corvara en La Villa wordt afgesloten voor alle verkeer vanaf 6h. Op het eerste zicht lijkt het mij dus wel mogelijk om om 5h 's ochtends de Gardena nog over te steken. Maar voor alle zekerheid zal ik nog even verder zoeken.
https://www.homeaway.nl/results/refined ... 444d6ede4a
Als je de pas over bent, kom je bij de start. Dan moet je nog helemaal tegen het opgestelde verkeer in naar je eigen startvak zien te komen. Auto en fietsen gaat dan niet, want alles is afgesloten.
Hoop dat de ULR goed werkt. Een heel huis huren is in dat gebied bijna niet mogelijk. Meestal kom je dan op een appartement uit. Dus een gebouw met meerdere apparatementen erin.
Als je de pas over bent, kom je bij de start. Dan moet je nog helemaal tegen het opgestelde verkeer in naar je eigen startvak zien te komen. Auto en fietsen gaat dan niet, want alles is afgesloten.
Hoop dat de ULR goed werkt. Een heel huis huren is in dat gebied bijna niet mogelijk. Meestal kom je dan op een appartement uit. Dus een gebouw met meerdere apparatementen erin.
https://www.altabadia.org/en/summer-hol ... ation.htmlmatthiav schreef: ↑29 nov 2017 11:07 Alle taal-opmerkingen even te na gelaten, uiteraard zou het handiger zijn om vlak bij de start te zitten. Maar rond Corvara vind ik dus enkel hotels en appartementen. Aangezien we er een weekje blijven hebben we een voorkeur voor een eigen huisje, waar we gemakkelijk 5 fietsen kunnen wegzetten etc. Voor ons is het praktisch geen probleem om 's ochtends vroeg nog een pas over te gaan met de auto, zolang de weg nog niet is afgesloten. Dat was dus ook mijn voorname vraag Op de website van DM staat dat de weg tussen Corvara en La Villa wordt afgesloten voor alle verkeer vanaf 6h. Op het eerste zicht lijkt het mij dus wel mogelijk om om 5h 's ochtends de Gardena nog over te steken. Maar voor alle zekerheid zal ik nog even verder zoeken.
En anders daar even een mail heen sturen met je wens(en),
Dit geeft je een idee van de uren dat de wegen afgesloten zijn (tabel 1917):matthiav schreef: ↑29 nov 2017 11:07 Alle taal-opmerkingen even te na gelaten, uiteraard zou het handiger zijn om vlak bij de start te zitten. Maar rond Corvara vind ik dus enkel hotels en appartementen. Aangezien we er een weekje blijven hebben we een voorkeur voor een eigen huisje, waar we gemakkelijk 5 fietsen kunnen wegzetten etc. Voor ons is het praktisch geen probleem om 's ochtends vroeg nog een pas over te gaan met de auto, zolang de weg nog niet is afgesloten. Dat was dus ook mijn voorname vraag Op de website van DM staat dat de weg tussen Corvara en La Villa wordt afgesloten voor alle verkeer vanaf 6h. Op het eerste zicht lijkt het mij dus wel mogelijk om om 5h 's ochtends de Gardena nog over te steken. Maar voor alle zekerheid zal ik nog even verder zoeken.
http://www.maratona.it/public/sitemin/2 ... losure.pdf
De schrijffouten, dt fouten, ... niet te tellen, wat een kemels hier soms neergepend worden.
Recent werd een topic geopend rond 'ALPE D'HUZES'.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ging dat topic over de Alp? Over het evenement dat exact Alpe d'HuZes heet?
https://www.opgevenisgeenoptie.nl/
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013