Gevallen in 2017
Doorfietsen met een breuk: pas dan hoor je er echt bij
Beterschap! Hou die hersenschudding goed in de gaten, da's nog veel belangrijker dan dat bot!
Beterschap! Hou die hersenschudding goed in de gaten, da's nog veel belangrijker dan dat bot!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Fietsers zijn bikkels period....
In de vroege herfst gevallen in het Flevopark, ik had toen nog geen goed fietslicht en takken + bladeren zijn toch best glad als je ze niet ziet.
Vrijdag in de vroege ochtend was het ook eventjes eng, mijn achterwiel slipte een paar keer weg.
Maar dit keer niet gevallen.
Vrijdag in de vroege ochtend was het ook eventjes eng, mijn achterwiel slipte een paar keer weg.
Maar dit keer niet gevallen.
Donderdagnacht (30 november op 1 december 2017) niet gestrooid in Den Haag. Fietspad Laan van Hoornwijk 1 grote m*dderf*kking ijsbaan. Ging om kwart over twee 's nachts op me giechel bij de kruising met de Ypenburgse Bosbaan. M'n elleboog heeft een schaafwond en m'n linker dijbeen is blauw.
Dank u wel Gemeente Den Haag. Ga zo door!
Dank u wel Gemeente Den Haag. Ga zo door!
Is al weer een paar jaar geleden. Achteraf inderdaad beter in de ambulance maar op het moment van vallen zag het daar niet naar uit. Bij het afstappen bleek pas dat dat niet echt goed ging en foto's toonden aan dat er een paar mooie breuken door het schaambeen zaten. Gaat nu weer prima, zowel lopen als fietsen. Als ik trouwens zo zou vallen breekt mijn frame, bij haar brak het frame haar bekken
- Marcopfiets
- Forum-lid
Gisteren in een rotbochtje dat ik net verkeerd aansneed over de kop gegaan. Bijna thuis na 130km, donker en concentratiegebrek. Pijnlijke knie, maar dat valt mee. Naarder is de gebroken rib. Tijdje rustig aan doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus je nieuwe nick is Marcnaastfiets?
Sterkte met herstel. En geloof mij: gebroken is minder pijnlijk dan gekneusd bij ribben.
Sterkte met herstel. En geloof mij: gebroken is minder pijnlijk dan gekneusd bij ribben.
Less is bore
- Marcopfiets
- Forum-lid
Marcopstoel nu. En zometeen Marcaandewandel.