Blijft raar en de Amerikaan is op dit punt al helemaal niet te volgen
Het grote taaltopic
- plantagenet
- Forum-lid
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Dan de Vlamingen, die spreken over "het gelijkvloers".
Dit is bizar; ik ga vandaag naar een toneelstuk waar die opmerking ook gemaakt wordt....plantagenet schreef: ↑06 dec 2017 23:26 Ik verbaas me altijd over het woord 'verdieping', zoals gebruikt om een etage in een flat te benoemen....
Ik had al zo'n vermoeden dat plantagenet een beetje Shakespeare niet schuwt...walter- schreef: ↑09 dec 2017 23:47Dit is bizar; ik ga vandaag naar een toneelstuk waar die opmerking ook gemaakt wordt....plantagenet schreef: ↑06 dec 2017 23:26 Ik verbaas me altijd over het woord 'verdieping', zoals gebruikt om een etage in een flat te benoemen....
Ik was afgelopen November in een desolate torenflat ergens in Maastricht op zoek naar een fietsmaatje die ik al jaren geleden uit het oog ben verloren. Verdwaast doolde ik rond door de gangen onderwijl mijn brein pijnigend over het vraagstuk op welke etage hij ook weer woonde. Plotsklaps verscheen er uit de lift een wonderschoon meisje dat ook wel zag dat ik het plot een beetje kwijt was, ze vroeg me of ze me ergens mee ik kon helpen?
Ik zei, ik zoek de verdieping.
en . . . wat zei dat meisje? "dan moet u eerst naar de zolder en daar vindt u de verdieping?siepie schreef: ↑10 dec 2017 00:40 Ik was afgelopen November in een desolate torenflat ergens in Maastricht op zoek naar een fietsmaatje die ik al jaren geleden uit het oog ben verloren. Verdwaast doolde ik rond door de gangen onderwijl mijn brein pijnigend over het vraagstuk op welke etage hij ook weer woonde. Plotsklaps verscheen er uit de lift een wonderschoon meisje dat ook wel zag dat ik het plot een beetje kwijt was, ze vroeg me of ze me ergens mee ik kon helpen?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- plantagenet
- Forum-lid
Nou, dat wist ik dan weer niet....maar ik ga me daar eens in verdiepen....uh...ernaar kijken zeg maarbever schreef: ↑09 dec 2017 23:51Ik had al zo'n vermoeden dat plantagenet een beetje Shakespeare niet schuwt...walter- schreef: ↑09 dec 2017 23:47Dit is bizar; ik ga vandaag naar een toneelstuk waar die opmerking ook gemaakt wordt....plantagenet schreef: ↑06 dec 2017 23:26 Ik verbaas me altijd over het woord 'verdieping', zoals gebruikt om een etage in een flat te benoemen....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
plantagenet schreef: ↑10 dec 2017 20:19Nou, dat wist ik dan weer niet....maar ik ga me daar eens in verdiepen....uh...ernaar kijken zeg maar