BigRingVR - real life video training
Gisteren eens de "Hollandse" Alp d'Huez opgefietst, ondersteund door Tomorrow land, was leuk om te doen. Het is wel erg druk boven de Alp, vlak voor je de tunnel induikt .
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar hoe zit het met de duur van je abbo?
Ik ben meer van het strippenkaart principe, maar een maand specifieke bergop training/verkenning van vakantie gebied, lijkt me dan ook wel OK. Een jaar abbo, zie ik niet zitten.
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar hoe zit het met de duur van je abbo?
Ik ben meer van het strippenkaart principe, maar een maand specifieke bergop training/verkenning van vakantie gebied, lijkt me dan ook wel OK. Een jaar abbo, zie ik niet zitten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net een stuk richting Solden gereden: blijft toch een leuke afwisseling met Zwift.
Less is bore
- Italia_david
- Forum-lid
van de week mijn eerste ritje gereden op BigRingVR en moet zeggen dat het niet tegenvalt.
Synchronisatie en instellen van alles is ontzettend makkelijk en tijdens de rit geen bugd o.i.d.
Hopen dat de Workouts e.d en routes in Nederland snel komen, want moet zeggen dat dit meer de voorkeur heeft dan bijvoorbeeld Zwift.
Synchronisatie en instellen van alles is ontzettend makkelijk en tijdens de rit geen bugd o.i.d.
Hopen dat de Workouts e.d en routes in Nederland snel komen, want moet zeggen dat dit meer de voorkeur heeft dan bijvoorbeeld Zwift.
#passioneceleste #ridebianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat ik vervelend vind (niet BRVR specifiek) is hetzelfde als momenteel bij de verschillende video on demand aanbieders: elke aanbieder heeft iets wat je graag wilt hebben. Maar ik ga niet onbeperkt abbo's afsluiten. Ik heb netflix en toevallig omdat ik bij Ziggo zit wat HBO content, maar soms staat er ook iets op Videoland wat je wilt zien.
Zelfde gaat nu hier gebeuren. Zwift is leuk ivm de interactie, races, etc, maar BRVR is juist weer erg leuk ivm de real world video's; herkenning of juist verkenning. Gister ook leuk om met de sneeuw op de ramen in een zomers landschap te fietsen.
Zelfde gaat nu hier gebeuren. Zwift is leuk ivm de interactie, races, etc, maar BRVR is juist weer erg leuk ivm de real world video's; herkenning of juist verkenning. Gister ook leuk om met de sneeuw op de ramen in een zomers landschap te fietsen.
Less is bore
Op de Furka lag vandaag minder sneeuw dan in NL
-
- Forum-lid
Duidelijke en redelijke prijzen imo. Vraag hierover. Mijn vrouw en ik gebruiken nu beide Zwift en BigRing. Mijn vrouw heeft een voorkeur voor BigRing en gaat dus waarschijnlijk een (familie)abonnement afsluiten. Begrijp ik het goed dat ik deze zonder extra kosten ook kan gebruiken? Waar ik daarnaast benieuwd naar ben is of de prijsgarantie ook geldt als je het abonnement in de zomermaanden stopzet. In principe gebruiken we de software namelijk enkel in de wintermaanden.Edwin schreef: ↑08 dec 2017 10:07Vanaf 2 januari mag je dat dan bewijzen
-Maandelijks $10
-6 Maanden voor $54 / $9 per maand
-Jaarabonnement voor $100 / $8,30 per maand
Wie zich tijdens de eerste twee weken (2-16 jan) inschrijft krijgt 20% korting, plus de garantie dat jouw prijs nooit verhoogt wordt zolang je lid blijft. Ook komt er een familie-abonnement, waarbij 3 familieleden gebruik kunnen maken van BigRingVr zonder extra kosten.