- sportful-arctic-13-sokken_30514628_1.jpg (8.86 KiB) 1265 keer bekeken
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Sweety2008
- Forum-lid
Deze heb ik me vanmiddag gekocht de Sportful Artic sokken.
Ghost Nivolet 6LC
Op zich is het zo gek nog niet. Als je snel last heb van een koud kruis en je overbroek heeft geen windstopper daar (en om een of andere bizarre reden ís dat nogal eens zo) is zo'n broek er over heen, mits je geen last hebt van naden, misschien best een aardig idee.
Je draagt deze windstopper onder een koersbroek. Je voelt niets van de naden. Deze windstoppers worden ook veel gebruikt door mensen die schaatsen of andere wintersporten doen.
Omdat ik er zo eentje op m'n werk kan dragen ( industrie / kans op stoten / krassen e.d. ), en dus een tijdens mijn week vrije dagen. Nu werk ik per jaar ca 170-175 dagen - dus worden de horloges qua dragen keurig verdeeld. Ook heb ik één horloge kado gekregen - en de andere in de aanbieding gekocht.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Altijd handig om je hartslag in de gaten te houden tijdens je werk
Dat gezegd hebbende; wat moet ik eigenlijk met 10 fietsen?! (MTB’s en 3 restauratieprojecten meegerekend)
Dat gezegd hebbende; wat moet ik eigenlijk met 10 fietsen?! (MTB’s en 3 restauratieprojecten meegerekend)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa, dan kocht ik voor op het werk toch een mooie Seiko duiker automaat oid
Less is bore
Niet alleen tijdens mijn werk - maar gedurende mijn gehele werkweek. Want ik werk dus regelmatig week op week af. En tijdens mijn werkweek sport ik dus ook regelmatig ( zeg 3 x per week )..Hans-Je-Pence schreef: ↑12 dec 2017 16:53 Altijd handig om je hartslag in de gaten te houden tijdens je werk
@ Daniël - ik heb nog 2 Seiko chronograaf horloges, waarvan 1 mooie perpetual chronograaf.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dat zouden ze bij mij thuis nog wel kunnen waarderen. Mijn kinderen interesseren zich namelijk helemaal niet voor fietsen, maar des te meer voor Star Wars.
Wel lekker subtiel gedaan, dat patroontje.
Trouwens, het crankstel werkt nog steeds perfect!
Fijn om te horen !!robbebopper schreef: ↑12 dec 2017 18:50 Dat zouden ze bij mij thuis nog wel kunnen waarderen. Mijn kinderen interesseren zich namelijk helemaal niet voor fietsen, maar des te meer voor Star Wars.
Vond deze uitvoering de leukste, er staan dacht ik een stuk of 5 varianten in verschillende kleuren op Wiggle. Leuke dingen!
Scott Addict RC 20