Het dopingtopic 2.0
- chassepatate
- Forum-lid
Het is eigenlijk best wel heel triest allemaal.
Dit bewijst ook weer dat de sport nooit schoon is geweest en ook nooit schoon zal worden.
In de afgelopen 10-15 jaar is er eigenlijk niks veranderd. Ook niet zo heel vreemd natuurlijk, als je steeds dezelfde personen op andere posities tegenkomt.
Aan de andere kant vind ik het wel mooi dat juist Froome is gepakt. De successen van Lance waren nog geloofwaardiger dan het verhaal van Froome.
Helaas wel weer de zoveelste knauw voor de wielersport...
Dit bewijst ook weer dat de sport nooit schoon is geweest en ook nooit schoon zal worden.
In de afgelopen 10-15 jaar is er eigenlijk niks veranderd. Ook niet zo heel vreemd natuurlijk, als je steeds dezelfde personen op andere posities tegenkomt.
Aan de andere kant vind ik het wel mooi dat juist Froome is gepakt. De successen van Lance waren nog geloofwaardiger dan het verhaal van Froome.
Helaas wel weer de zoveelste knauw voor de wielersport...
'k weet niet of je deze overtreding als "bewust doperen" moet zien of eerder accidenteel de grens overschrijden van een beperkt toegelaten produkt? Waarvoor de renner natuurlijk bestraft moet worden.
Maar of hij nu geschorst wordt of niet, ik denk dat Froome en wschlk bij uitbreiding heel de skyploeg met een heel groot probleem zit, vooral tijdens de tour.
't Is niet de eerste keer dat toeschouwers zich gaan agressief gedragen tegenover ( vermeende ) "sjoemelaars" en Froome en sky waren al niet zo populair bij het publiek.
Maar of hij nu geschorst wordt of niet, ik denk dat Froome en wschlk bij uitbreiding heel de skyploeg met een heel groot probleem zit, vooral tijdens de tour.
't Is niet de eerste keer dat toeschouwers zich gaan agressief gedragen tegenover ( vermeende ) "sjoemelaars" en Froome en sky waren al niet zo populair bij het publiek.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Arme Froome.
Bij Sky (en wie niet?) zoekt men de grenzen bewust op en dat loopt wel eens fout, tsja.
Dat staat los van het feit dat de Fransozen (en het publiek in het algemeen) het na een periode van eenzijdige Tourzeges wel zat zijn en eens wat nieuws willen.
Froome- of Skymoeheid.....heel begrijpelijk en misschien is een schorsing ook wel okee tegen die moeheid, ik vind het verder een akkefietje van niks en geen hoop heisa waard.
Dat staat los van het feit dat de Fransozen (en het publiek in het algemeen) het na een periode van eenzijdige Tourzeges wel zat zijn en eens wat nieuws willen.
Froome- of Skymoeheid.....heel begrijpelijk en misschien is een schorsing ook wel okee tegen die moeheid, ik vind het verder een akkefietje van niks en geen hoop heisa waard.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik,vind het einde carrière Froome waard. Sterker nog, schrap zijn hele carrière maar.
-
- Forum-lid
De wetenschappelijke literatuur is wel aardig, hier een studie (pdf vrij beschikbaar) waarbij sporters de max toegestane hoeveelheid (16 pufjes daags) kregen. In de grafiek zijn dat de zwarte driehoekjes en de witte ruitjes. Inderdaad fikse spreiding in de data, maar niemand boven de 1000 ng/mL, verreweg de meeste ver daaronder. 2000 ng/mL lijkt zo te zien wel heel hoog om weg te verklaren met slimme advocaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zoals hiervoor al geschreven: ik zou niet graag in een skypakje na de tour gaan in 2018. Teveel idioten die het recht in eigen hand nemen
Less is bore
Wat op zich ook triest is.......
Ik ben sowieso tegen allerlei vrijbriefjes. Is de deur opzetten naar gesjoemel.
Wat op zich ook triest is.......