Eigenlijk dacht ik aan onderstaande video. Ik wist dat ik het gezien had maar waar precies kon ik me niet voor de geest halen maar ik moet en zal het dan vinden Hehe, gevonden
https://youtu.be/KrzKxEslFsE?t=10m21s
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Eigenlijk dacht ik aan onderstaande video. Ik wist dat ik het gezien had maar waar precies kon ik me niet voor de geest halen maar ik moet en zal het dan vinden Hehe, gevonden
Wat ik me dan afvraag, wat is er zo uniek aan het wielrennen dat (de zorgen over) dopinggebruik zo wijdverbreid zijn/is. Ik kan me niet voorstellen dat een gemiddelde ouder die zijn/haar kind ziet voetballen, korfballen, etc. zich zorgen maakt over of zijn/haar kind aan de doping gaat.
voor mij moet hij nergens wegblijven maar hem als special guest gaan uitnodigen is er toch ver over vind ik. Eigenlijk zou hij de eer aan zich zelf moeten houden en op grote wielerevenementen wegblijven.scottwilko schreef: ↑14 dec 2017 19:55 Het is ondertussen algemeen bekend dat in de glorie tijd van LA iedere wielrenner die iets van betekenis reed aan de doping zat. Wie heeft hij dan van de mede renners bedrogen?
En waarom mogen de andere doping zondaars dan wel weer ten tonele verschijnen met wedstrijden? Dat is ook met 2 maten meten.