Specialized
Jullie zoeken beter dan ik doe. België is echter iets te ver uit de richting en bovendien staat de Roubaix Elite (maar ik moet eerlijk bekennen dat zowel voorkeurmerk als -type de afgelopen 2 maanden al een paar keer is gewijzigd ) er niet bij. Overigens heb je die bij de oosterburen wel tegen 'discountprijzen' maar een lokale dealer heeft mijn voorkeur.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Er zijn dealers die erg veel geluk hebben dat er nog klanten zijn zoals jij.
Ik ben er echter van overtuigd dat er ook in Nederland Specialized dealers met een hoekje "overjaarse" fietsen zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
https://www.belgafietsen.nl/sale-racefi ... ecialized/
Voor de 2016 of 2017 modellen die op de website niet zijn afgeprijsd dien je voor langs te komen in één van onze winkels voor de beste deal!
Voor de 2016 of 2017 modellen die op de website niet zijn afgeprijsd dien je voor langs te komen in één van onze winkels voor de beste deal!
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
-
- Forum-lid
Heel mooi. Welke groep?
Bedankt.
Shimano Ultegra 6800 11-speed.
Ik heb er nog wel zwarte pedalen op laten zetten.
Specialized Venge Expert 2016
Die Roubaix Elite staat op hun site met hydraulische remmen maar dat zal een foutje zijn.vvoister schreef: ↑01 nov 2017 22:34 https://www.belgafietsen.nl/sale-racefi ... ecialized/
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Technisch mooi ding, maar slaapverwekkend saai imho. Haal die witte letters eraf en het had zo een Dengfu XYZ123 kunnen zijn. Het is zo clean dat het bijna lelijk wordt.
Het is écht een topfiets, maar ik zou het er graag ook aan af willen zien.
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑15 dec 2017 21:30 Technisch mooi ding, maar slaapverwekkend saai imho. Haal die witte letters eraf en het had zo een Dengfu XYZ123 kunnen zijn. Het is zo clean dat het bijna lelijk wordt.
Smaken verschillen é , Ik vind het juist tof dat hij clean is . Tegenwoordig meer schreeuwerige fietsen dan sobere.