Welke wielset voor de Canyon Aeroad
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoog prijskaartje is simpel: de Rovals wijken niet veel af van de adviesprijs voor de Bora’s. Echter, de Speciflup-prijsterreur zorgt ervoor dat de straatprijs niet naar een normaal niveau zakt.
Less is bore
Mijn lightweights heb ik een jaar of twee geleden verkocht en vind ik meer "showwielen" dan geschikt voor dagelijks gebruik. Tenzij je ergens woont waar het vrijwel altijd mooi weer is... De foto's zijn nog niet voor direct hoor want een onmiddellijke beslissing tot aankoop is er nog steeds niet en de wederhelft moet ook nog enigszins meewillen want de volgende maanden moet er nogal veel verbouwd worden (in huis, niet aan de wederhelft )
Nee hoor, de wielen komen er sowieso in de eerste helft van 2018. Alleen nu niet direct...als het enkel aan mij lag wel natuurlijk En voorlopig voldoen enkel de bora's aan mijn eisen (tubes, licht, betaalbaar, niet te hoog, allround etc)
- Infinito GB
- Forum-lid
Is de Fulcrum Speed 40T of 55T niet een goede tegenhanger van de Campa's?
Tubes, cup/conus naven, 1213 om 1280 gr. 24,2mm breed.
Ook deze zijn aan mijn oog niet ontsnapt, edoch 55 mm scheelt amper met de 62 van de strikes en 40 mm kan mij niet bekoren als allround wiel wegens de geringe hoogte in vergelijking met het frame. (looks dus) En ze zijn ook opmerkelijk duurder dan bora oneInfinito GB schreef: ↑18 dec 2017 13:55 Is de Fulcrum Speed 40T of 55T niet een goede tegenhanger van de Campa's?
Beter laat dan nooit, de bora's tubular zijn er! Na twee kleine testritjes volgende conclusie: prima! Licht en stijf, een van de beste setjes dat ik ooit heb gehad. Waren ze qua looks in ud mat met zwarte decals waren ze helemaal perfect!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gefeliciteerd!
Less is bore
-
- Forum-lid
- Contact
Ik heb sinds een week een set Duke Baccara's (65/55 mm) in m'n Aeroad. Laten spaken bij Force Wheelz, spaken Sapim CX-Ray's en Hope-naven- en snelspanners. Erg blij mee en ze bollen geweldig.
https://www.dropbox.com/s/mvr6e2f0fuyrl ... 8.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/mvr6e2f0fuyrl ... 8.jpg?dl=0