Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid
Een 1030 meet als ik het goed heb 5.84 x 11.4 x 2.1 cm.. de Karoo is dan een cm korter, dikker en breder
https://www.instagram.com/p/Bcz08_snohT/
Op die fiets valt het nog wel mee.
Persoonlijk stoort grootte me niet, liever dit dan een kleiner scherm.
Op die fiets valt het nog wel mee.
Persoonlijk stoort grootte me niet, liever dit dan een kleiner scherm.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
-
- Forum-lid
t kan aan mij liggen, maar het lijkt er op dat ze hun facebook pagina zondig hebben aangepast dat je er niet meer op kan komen zonder in te loggen..
De dikte is mij dan weer om het even. Hoe lang gaat zo'n karoo mee onder belasting?hendrikjan schreef: ↑17 dec 2017 11:35 Een 1030 meet als ik het goed heb 5.84 x 11.4 x 2.1 cm.. de Karoo is dan een cm korter, dikker en breder
Toch wel een nadeel van mijn huidige garmin800, die haalt met uiterst geknepen instellingen 8a9u. Maar dan mag ik hem eigenlijk niet gebruiken (scherm uit, geen navi etc)
Net gelezen op het forum van tweakers dat de Karoo momenteel nog geen ANT+ zou ondersteunen, zou maar komen bij één van de komende updates. Dit werd gepost door iemand die hem reeds ontvangen heeft op een buitenlands forum.
Als het klopt, lijkt me dit toch wel een serieuze fail...
@Bospaadje: Hammerhead beweert tussen de 10 en 15 uur, maar dat is natuurlijk nog niet uitgetest door iemand onafhankelijk.
Als het klopt, lijkt me dit toch wel een serieuze fail...
@Bospaadje: Hammerhead beweert tussen de 10 en 15 uur, maar dat is natuurlijk nog niet uitgetest door iemand onafhankelijk.
Geen ANT+?????
Pff wat worden er toch steeds maar weer zaken op tafel gegooid om maar een negatief beeld te schetsen. Wees gewoon eens positief ... in mijn ogen nog steeds een Garmin killer!
Mbt Ant+ , dat is natuurlijk gewoon mogelijk en staat ook op de site, dus eerst lezen en geloof er gewoon eens in.
Mbt Ant+ , dat is natuurlijk gewoon mogelijk en staat ook op de site, dus eerst lezen en geloof er gewoon eens in.
UNIVERSAL SENSOR COMPATIBILITY
Universal sensor compatibility allows Karoo to connect to any number of Bluetooth® and ANT+™ sensors simultaneously.
Karoo can sync up with SRAM Red eTAP, Shimano Di2, Garmin Varia, and SRM Power Meters, and much more, to monitor heart rate, speed, cadence, and power output.
https://gathering.tweakers.net/forum/l ... 648419/51
ANT+ zit er uiteraard wel op, maar momenteel nog niet oprationeel. Geloofwaardigheid weet ik uiteraard niet.
Heb oa ook al gelezen dat er geen handleiding komt en dat er geen turn-to-turn navigatie zal opzitten. Dat laatste lijkt me alvast niet correct aangezien er afbeeldingen bestaan waar de turn-to-turn wel zichtbaar is.
Dat is allemaal leuk en aardig, en je goed recht, maar als een produkt wordt aangekondigd als leverbaar in september; nou ja: oktober; oh, wacht: november; eerlijk waar: begin december; nou ja, voor de kerst, dan; begin volgend jaar zéker, of toch anders wel tegen het voorjaar van 2018, nu nog steeds maar mondjesmaat leverbaar blijkt, en dan een stuk (vanaf gphet begin aangekondigde!) functionaliteit mist dat voor sommigen toch best cruciaal zal zijn, dan is het nogal wat om van mensen die daar kanttekeningen bij plaatsen, te eisen dat ze “gewoon eens positief blijven” en “er gewoon eens in moeten geloven”, dan heb je toch ergens iets niet begrepen, hoor.
Een lijstje specs opstellen kan ik ook in een middagje. Als jij me daarvoor een paarhonderd euro wilt betalen en vervolgens bij hoog en laag wilt volhouden dat ik een Garmin-killer op de markt heb gebracht, houd ik me aanbevolen. Stuur maar een PM, dan laat ik je m’n IBAN weten.
Een lijstje specs opstellen kan ik ook in een middagje. Als jij me daarvoor een paarhonderd euro wilt betalen en vervolgens bij hoog en laag wilt volhouden dat ik een Garmin-killer op de markt heb gebracht, houd ik me aanbevolen. Stuur maar een PM, dan laat ik je m’n IBAN weten.
Vorsprung durch Pedantik