Garmin Edge 1000
Euh ok
Reset naar fabrieksinstellingen brengt dat iets op ? Want ik gebruik de edge enkel om te registreren
Of heb ik na een direkte update hetzelfde probleem ?
Edit : updaten kan ik nu blijkbaar blijven doen, gaat me geen extra geheugen "aanrekenen"
Zal ik aan de volgende eigenaar netjes meedelen ( de 1000 wordt vervangen )
Reset naar fabrieksinstellingen brengt dat iets op ? Want ik gebruik de edge enkel om te registreren
Of heb ik na een direkte update hetzelfde probleem ?
Edit : updaten kan ik nu blijkbaar blijven doen, gaat me geen extra geheugen "aanrekenen"
Zal ik aan de volgende eigenaar netjes meedelen ( de 1000 wordt vervangen )
Sworks Venge
Vandaag lukte het me niet om de Garmin 1000 aan te zetten. Bij het verwijderen van de siliconencase zag ik dat er een scheurtje in het rubber zat bij de aan en uitknop. Met stevig indrukken van de knop kreeg ik de Garmin uiteindelijk wel aan, maar het wachten is wanneer dat ook niet meer lukt..
Garmin is in januari gekocht van 2016. Zijn er meer die dit hebben gehad. Wat is toen de oplossing geweest
Garmin is in januari gekocht van 2016. Zijn er meer die dit hebben gehad. Wat is toen de oplossing geweest
Een paar berichten hierboven, zelfde ervaring.durkblw schreef: ↑17 dec 2017 17:01 Vandaag lukte het me niet om de Garmin 1000 aan te zetten. Bij het verwijderen van de siliconencase zag ik dat er een scheurtje in het rubber zat bij de aan en uitknop. Met stevig indrukken van de knop kreeg ik de Garmin uiteindelijk wel aan, maar het wachten is wanneer dat ook niet meer lukt..
Ik zet hem nu aan door even aan te koppelen aan stroom.
-
- Forum-lid
Hoi,
Ik heb vandaag mijn Garmin gekregen en ik ben alles aan het installeren, maar loop tegen een probleem aan. De tijd loopt 7 uur vooruit en kreeg deze niet naar de huidige tijd. Via Garmin Expres heb ik een update gedraaid en de update op het toestel ook, maar dat wil niet helpen.
Het gekke is dat hij weer een kaart wilt update terwijl dat net gebeurd is. Heeft iemand een oplossing voor mij?
Ik heb vandaag mijn Garmin gekregen en ik ben alles aan het installeren, maar loop tegen een probleem aan. De tijd loopt 7 uur vooruit en kreeg deze niet naar de huidige tijd. Via Garmin Expres heb ik een update gedraaid en de update op het toestel ook, maar dat wil niet helpen.
Het gekke is dat hij weer een kaart wilt update terwijl dat net gebeurd is. Heeft iemand een oplossing voor mij?
Probeer eens om GPS signaal te ontvangen zodat de tijd gesynchroniseerd wordt.GiantDefy1 schreef: ↑31 dec 2017 00:35 Hoi,
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Hoi Einstein,
Vanmorgen fris en fruitig wakker geworden bedacht ik mij om eens buiten te gaan staan met de garmin en ik kreeg een GPS signaal De tijd klopt gelukkig weer.
Vanmorgen fris en fruitig wakker geworden bedacht ik mij om eens buiten te gaan staan met de garmin en ik kreeg een GPS signaal De tijd klopt gelukkig weer.
Nog geen 2 jaar oud, garantie lijkt mij.lugosi schreef: ↑19 dec 2017 19:22Een paar berichten hierboven, zelfde ervaring.durkblw schreef: ↑17 dec 2017 17:01 Vandaag lukte het me niet om de Garmin 1000 aan te zetten. Bij het verwijderen van de siliconencase zag ik dat er een scheurtje in het rubber zat bij de aan en uitknop. Met stevig indrukken van de knop kreeg ik de Garmin uiteindelijk wel aan, maar het wachten is wanneer dat ook niet meer lukt..
Ik zet hem nu aan door even aan te koppelen aan stroom.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn 1000. Ik heb met een mespuntje het rubber omhoog gefrummeld en een beetje ruimte gemaakt op de plek waar het scheurtje zit. Dit heb ik vervolgens opgevuld met een flexibele rubberlijm. Dit werkt al bijna 2 maanden perfect.
Ik krijg steeds de melding op de Edge dat er een nieuwe update is maar als ik deze accepteer dan krijg ik op het schermpje te zien "update is op dit moment niet mogelijk".
Is dit herkenbaar?
Is dit herkenbaar?
Albert Einstein
Albert Einstein
Ja dit heb ik ook inmiddels een paar keer gehad. In de afgelopen maanden. Wat bij mij werkte was de Garmin aan de laptop hangen met kabeltje en dan via Garmin Connect de update uit te voeren.
BMC Teammachine SLR01
Storm Buran beachracer
Storm Buran beachracer
Goede oplossing het is gelukt..
Albert Einstein
Albert Einstein
Call aanmaken bij Garmin. Omdat Garmin niet repareert, krijg je een refurbished retour. Mijn 1000 is al een aantal jaren oud, dus ik ben er wel op vooruit gegaan.Garmin is in januari gekocht van 2016. Zijn er meer die dit hebben gehad. Wat is toen de oplossing geweest