Ja, oppervlakkige foto's, en na een week zou je toch wel wat meer feedback op het net mogen vinden, foto's van een karoo op een fiets zijn er al genoeg...Melda schreef: ↑19 dec 2017 06:11 Toch beter eens fb bekijken van hammerhead. Daar staan al paar gedeelde berichten van mensen die hem ontvangen hebben. Ook in comments en op instagram reeds meerdere foto's gezien.
Het is nog wachten op een echte review, vermoedelijk komt die er snel van John Sedlak (zie enkele pagina's terug).
Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid
Die Roemeen blijkt BT sensoren te hebben. Nog altijd de vraag of ANT plus gelijk wordt ondersteund.
Ivm de ant+ synchronisatie van de sensoren, nog geen definitief uitsluitsel of ant+ wordt ondersteund. De Roemeen had Bluetooth senoren gepaired...Floris1981 schreef: ↑18 dec 2017 19:37 Ik heb posts van een Italiaan, Roemeen, iemand met de naam Aaron en een vrouw gezien.
Ik heb geen instagram, kan iemand de Roemeen vragen hoe het was.
https://www.instagram.com/p/Bc0-vXwgZMB/
Zoals hierboven als aangegeven blijkbaar
Ze geven zelf het volgende aan in een reactie op de sensor pairing video:
"...all Ant+ or Bluetooth sensors that do not use a private protocol will be compatible with Karoo."
Zou dus best kunnen dat dit verhaal gaat over een bepaalde sensor met een gesloten ant+ protocol. Schijnt dat bijv. Garmin Varia dat heeft.
"...all Ant+ or Bluetooth sensors that do not use a private protocol will be compatible with Karoo."
Zou dus best kunnen dat dit verhaal gaat over een bepaalde sensor met een gesloten ant+ protocol. Schijnt dat bijv. Garmin Varia dat heeft.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
Ik heb op nog geen van de foto's een (actief) ant+ icoontje op het scherm zien staan..... Wel WiFi, bt en gps...
In de sensor pairing video kun je zien dat het aan te zetten is, maar verder idd alleen bluetooth. Maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat Ant+ niet werkt als het aan alle kanten als belangrijke feature genoemd wordt.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
-
- Forum-lid
Ant+ is wel koppelbaar. We assure you zegt Hammerhead.
Kopiëren van de tekst lukt niet. Het staat op hun Facebook in de correspondentie bij hun nieuwe filmpje.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8141113542
Kopiëren van de tekst lukt niet. Het staat op hun Facebook in de correspondentie bij hun nieuwe filmpje.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8141113542
-
- Forum-lid
Zo dan:
Copy/paste van FB
Hammerhead Dan, we're sorry to see you go, and we want you to know that Karoo is great- not will be. Karoo connects to both Ant+ and Bluetooth, we assure you. If you have any more questions, please contact us directly.
Copy/paste van FB
Hammerhead Dan, we're sorry to see you go, and we want you to know that Karoo is great- not will be. Karoo connects to both Ant+ and Bluetooth, we assure you. If you have any more questions, please contact us directly.
Dit lees ik niet graag. Auto-switch tussen data en navi is voor mij toch wel een basisonderdeel van een goede navi/fietscomputer. Telkens zitten swipen is nu niet bepaald mijn idee van een zorgeloze rit, de bedoeling is toch dat je zo weinig mogelijk aan het scherm moet zitten friemelen.Hammerhead Hello Nick, Karoo doesn't auto switch to the map screen. Switching between data fields and maps is a quick, effortless swipe thanks to the Android OS. Should you miss a turn, Karoo will give you the option to either route you back to where you went off course, or, route you to the nearest waypoint on the route.
Iemand een idee hier of je wel datavelden kan toevoegen aan navi-scherm. Ik heb voorlopig nog maar enkel foto's gezien van navi-schermen zonder enige vermelding van data (zoals snelheid/hartslag/enz).
Dit is dan wel weer hoopvol. Was wel zonder turn-to-turn navigatie. Dus meer dan waarschijnlijk enkel data op het scherm, maar toch niet mis.Mark Durtbag Cedric Scoutploeg really well. I was out for two hours in the dark at 1°c with the screen lit the whole time and didn’t even use 5% of the battery life. I’m really impressed so far.
Dat wordt beetje zoeken in het begin.Hammerhead Hey Phil, we assure you a manual will be made available, but not at this time.
Komt dus wel online volgende week, maar waarschijnlijk niet te bekijken voor mensen die hun Karoo nog niet ontvangen hebben...Hammerhead Jeff, the dashboard.hammerhead.io page will require a Karoo-specific account, seperate from the support.hammerhead account. We plan to have the dashboard fully live by the end of next week!
Laatst gewijzigd door Melda op 20 dec 2017 13:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
-
- Forum-lid
De ervaring zal het leren.. ik ben zelf nooit zo een fan van het auto scroll. Het gaat of te snel of te langzaam en moet eigenlijk altijd wel een handeling verrichten als ik echt even moet weten hoe het zit...