Veldritseizoen 2017/2018
Misschien ook wel eens goed. Houdt MvdP scherp en gemotiveerd om nog wat extra's te doen. Al lees ik dat motivatie normaal geen probleem voor hem is. Iedereen kan toch mindere dag hebben. Zaterdag pakte hij fors uit in de laatste ronde, al had ik steeds het gevoel dat WvA al paar rondjes op zijn limiet reed. En er aan het einde op was.
-
- Forum-lid
Mijn overtuiging is: Je kunt bijna niet alles ontziend zijn in je werk (sport) en tegelijkertijd voorkomend, beleefd en sportief zijn in je prive leven. Alle groten der aarde waren/zijn wat ze zijn en zijn niet op die plek gekomen door altijd aardig te zijn. Kijk naar Armstrong, Hinault, Merckx, Trump, Bush, etc.
Uitzondering is wellicht VdB maar kijk hoe het daarmee afgelopen is…
Maar ik hoop nog altijd dat ik het mis heb hoor!
en onze Lucien Van Impe natuurlijk: zo een goedlachs en vriendelijk ventje! Nys was toch ook ( op een enkele uitzondering) een heel vriendelijk persoon. Meestal worden zelfs de "slechtste karakters" na hun carriere aimabele (vriendelijke) mensen.Hans-Je-Pence schreef: ↑20 dec 2017 21:11 Mijn overtuiging is: Je kunt bijna niet alles ontziend zijn in je werk (sport) en tegelijkertijd voorkomend, beleefd en sportief zijn in je prive leven. Alle groten der aarde waren/zijn wat ze zijn en zijn niet op die plek gekomen door altijd aardig te zijn. Kijk naar Armstrong, Hinault, Merckx, Trump, Bush, etc.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Zo werkt het helaas niet of je moet heel vriendelijk verwarren met gemaakt vriendelijk als ze iets willen verkopen. Bovengenoemde personen hadden naast talent (veel) ook een karakter dat ervoor zorgde dat ook de resultaten werken behaald maar een sociopaat (Armstrong) blijft dat de rest van zijn leven als leert hij door ervaring wel beter toneelspelen en minder prettige eigenschappen beter te verstoppen.Meestal worden zelfs de "slechtste karakters" na hun carriëre aimabele (vriendelijke) mensen.
vergelijk het maar met geestezieken, die genezen zonder het opleggen van tbs en een passende behandeling doorgaans ook niet.
dat geldt dan toch zeker niet voor Merckx die na zijn carriere door een overgrote meerderheid als hulpvaardig en vriendelijk wordt ervarensharkman113 schreef: ↑21 dec 2017 13:04Zo werkt het helaas niet of je moet heel vriendelijk verwarren met gemaakt vriendelijk als ze iets willen verkopen. Bovengenoemde personen hadden naast talent (veel) ook een karakter dat ervoor zorgde dat ook de resultaten werken behaald maar een sociopaat (Armstrong) blijft dat de rest van zijn leven als leert hij door ervaring wel beter toneelspelen en minder prettige eigenschappen beter te verstoppen.Meestal worden zelfs de "slechtste karakters" na hun carriëre aimabele (vriendelijke) mensen.
vergelijk het maar met geestezieken, die genezen zonder het opleggen van tbs en een passende behandeling doorgaans ook niet.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Kan er toch aardig wat opnoemen die aardig zijn en de beste waren of zijn Miguel Indurain, Julien Absalon, Nino Schurter.
Mathieu van der Poel start morgen niet in de Waaslandcross in Sint-Niklaas. De Europees kampioen is nog niet hersteld van zijn fikse verkoudheid en past met het oog op de drukke laatste week van het jaar, meldt zijn ploeg Beobank-Corendon.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
euh, vandaag?
-
- Forum-lid HC
Mathieu van der Poel op Canyon volgende seizoen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen op de MTB tussen de andere toppers (na zijn eerste stappen in de zomer). MTB is toch wel een bredere sport in vergelijking tot veldrijden.
What makes the boat go faster?