Hammerhead Karoo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Geen idee waarom er hier, na de post van DCR (via Melda), nog steeds mensen zijn die hun order laten staan.
Jammer dat er nu bevestigd wordt wat ik al enige tijd vermoedde.
Op dit moment zijn er dus echt nog maar enkele prototypes opgestuurd.
En de ervaringen hiermee worden dan ook nog eens, net niet door Hammerhead zelf geschreven.
Jammer dat er nu bevestigd wordt wat ik al enige tijd vermoedde.
Op dit moment zijn er dus echt nog maar enkele prototypes opgestuurd.
En de ervaringen hiermee worden dan ook nog eens, net niet door Hammerhead zelf geschreven.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
De reactie op DCR is ook om van de janken zeg, ze willen zogenaamd eerlijk zijn....... dat hadden ze iets eerder moeten doen.
Maar wat een ongelofelijke prutsers zeg, zo helpen ze een potentieel mooi product om zeep.
Maar wat een ongelofelijke prutsers zeg, zo helpen ze een potentieel mooi product om zeep.
Sorry voor deze botte reactie, hij is niet persoonlijk of op de man af bedoeld maar....
iedereen z'n order niet annuleert verdient het wat mij betreft om z'n geld te verliezen.
Karoo valt gewoon in de categorie Palm Invest / Legio Lease / woekerpolis.
iedereen z'n order niet annuleert verdient het wat mij betreft om z'n geld te verliezen.
Karoo valt gewoon in de categorie Palm Invest / Legio Lease / woekerpolis.
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bla bla bla.....
en de volgende deadline is weer bepaald: 31 januari. Staat alleen heel veilig niet bij of dat 2018 of 2019 is
en de volgende deadline is weer bepaald: 31 januari. Staat alleen heel veilig niet bij of dat 2018 of 2019 is
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Daar doelde ik al op. Maar of dit nu excuses zijn?? Dit is meer de schade beperken, ze kunnen niet anders dan sorry zeggen. Ze geven ook wel aan dat het hele apparaat nog niet op orde is, als je het nu zelfs nog niet voor elkaar heb om ant+ sensoren te koppelen? Dan vraag ik mij wel af hoe het met de rest zit.Echo schreef: ↑22 dec 2017 07:42 Excuses van Hammerhead.....
https://blog.hammerhead.io/truth-in-2017-e9be6a8ea977
Tja, in hun verhaal trekken ze wel het boetekleed aan. Ik ben echter benieuwd of het niet te laat is. De early adaptors zullen hun karoo wel afzeggen, lijkt me.
Daarnaast is de vraag hoe de karoo door de overige tests komt. Er wordt dus de komende periodes aan de software gewerlt en steeds meer features worden uitgerold.
Ik ben erg benieuwd hoe de officiele reviews er strals uit gaan zien, want die bepalen voor het grote publiek of het ding gekocht gaat worden of niet. Mits ze dan nog bestaan
Daarnaast is de vraag hoe de karoo door de overige tests komt. Er wordt dus de komende periodes aan de software gewerlt en steeds meer features worden uitgerold.
Ik ben erg benieuwd hoe de officiele reviews er strals uit gaan zien, want die bepalen voor het grote publiek of het ding gekocht gaat worden of niet. Mits ze dan nog bestaan
Het is echt belachelijk aan het worden. Blijkbaar heeft de onthulling van DCR hen terecht veel pijn gedaan. Ondanks hun constante acties om alle reacties rond DCR te verwijderen zijn ze nu toch maar met een eigen versie van hun leugens gekomen. Eergisteren was hun reactie blijkbaar toch nog niet overtuigend om hun 'sponsors' in te lichten :
Persoonlijk kan ik niet begrijpen dat mensen toch nog het risico nemen om hun (oud) order open te laten staan. Als je al ooit iets krijgt, zal het niet meer zijn dan een onafgewerkt product waar je momenteel weinig mee kunt.
Nu komen ze dus met de bekentenis dat ANT+ inderdaad nog niet ondersteund wordt, ondanks dat dit al meerdere keren eerder werd ontkent. Dat hun software nog absoluut niet op punt staat. Dat er een 100-tal (ik betwijfel ten zeerste dat het er 100 waren aangezien de zeer geringe feedback) Karoo's zijn verzonden en nadien niks meer.“to be clear, you certainly haven’t been lied to. DCR’s comments are possibly alluding to small focus group of early customers that we’re running – that he somehow got wind of – but he seems to have deduced lots of things about this program (and, somehow, about Hammerhead and Karoo?) which are wildly inaccurate. We’ll publicly address them in due time if enough people are upset about them, but meanwhile, if you’d like a refund, that’s fine. Please just provide us your order number.”
Persoonlijk kan ik niet begrijpen dat mensen toch nog het risico nemen om hun (oud) order open te laten staan. Als je al ooit iets krijgt, zal het niet meer zijn dan een onafgewerkt product waar je momenteel weinig mee kunt.
Laatst gewijzigd door Melda op 22 dec 2017 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
-
- Forum-lid HC
Ik weet niet exact hoe die koperbescherming werkt, maar volgens mij gaat paypal je geld halen bij de tegenpartij. Maar als daar niets meer te halen is heb je volgens mij echt pech.