Colnago
- daniel1975
- Forum-lid HC
V2-r: 2017 prijs €2900
2018 prijslijst: €3400
Ben ik nu gek of is Codagex helemaal geschift geworden?
2018 prijslijst: €3400
Ben ik nu gek of is Codagex helemaal geschift geworden?
Less is bore
De vraag of een C60 de enigste Colnago is kan niet zo eenvoudig worden beantwoord, Het is wel het enigste frame wat in Italie geproduceerd wordt maar als het dan opgebouwd word met onderdelen die zelfs niet uit Italie komen kan men dan nog wel spreken van een echte Golnago? of een Italiaanse fiets? In de auto industrie is het heel gebruikelijk dat b.v. veel carroserie delen in een ander land geproduceerd worden. Zo worden bij Polynorm in Bunschoten veel delen voor alle Europese automerken gemaakt, maar er is toch niemand die b,v, B.M.W. -Audi. of Volkswagen. geen Duitse auto's vinden. Dus denk ik dat de vraag of iets echt is toch nog niet zo eenvoudig te beantwoorden valt.
Die papegaaien ook maar gewoon de AutoLeek na
(die bij tijd en wijle meer op een reclamefolder voor onze Oosterburen lijkt dan op een tijdschrift)
Overigens is voor mij waar het merk gehuisvest is bepalend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Even helemaal off-topic.SqueeZer schreef: ↑24 dec 2017 15:11..........
Zorgt er trouwens ook voor dat ik weinig waarde hecht aan die zever verhaaltjes van bepaalde mensen dat een interieur in een BMW netter zou afgewerkt zijn en kwalitatief beter dan in een Peugeot.
Jammer genoeg voor dat soort mensen weet ik dat beide interieurs gewoon bij ons met dezelfde kwaliteitsstandaard gemaakt worden.
............
Dat jullie de verschillende onderdelen met dezelfde fabricage eisen in elkaar zetten kan ik best geloven.
Maar zelfs bij Peugeot is het interieur van alle modellen niet van dezelfde kwaliteit.
Er is niet enkel het verschil in uitzicht maar ook verschil in gebruikte materialen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat er niet om wat jullie maken, maar wat de opgegeven specs zijn van jullie klant. En geloof mij: er zit serieus verschil tussen autos. Pak een Suberb en een Passat; daar zit verschil tussen. Puur zo gemaakt obv de specs die VAG aanlevert.
En bij Peu: de 308 is slechts een schim van de 3008 qua interieus.
En bij Peu: de 308 is slechts een schim van de 3008 qua interieus.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Bij sommige topics zie je gewoon dat er flink is ingenomen tijdens de kerstborrel!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
R K N Schreef:
Dat voor hem waar het bedrijf gevestigd is bepalend is. Ik kan mij bij deze gedachten wel vinden , een Colnago is dus een Italiaanse fiets ongeacht het land waar die geproduceerd is en met wat voor onderdelen hij is opgebouwd, Dit geld dan ook voor bijna alle andere producten !!
Dat voor hem waar het bedrijf gevestigd is bepalend is. Ik kan mij bij deze gedachten wel vinden , een Colnago is dus een Italiaanse fiets ongeacht het land waar die geproduceerd is en met wat voor onderdelen hij is opgebouwd, Dit geld dan ook voor bijna alle andere producten !!
- daniel1975
- Forum-lid HC