1 Spartacus
2 Husvodh Husvhvofd Husshfot uhh… Thor dus
3 TomTom
Wie wint Parijs - Roubaix?
- Supergrover
- Forum-lid HC
O, wat heb ik een zin in morgen. Stiekem hoop ik toch op Boonen (ben gewoon fan), hoewel ik het Cancellara ook absoluut gun. Of misschien toch een verrassing, we zullen het zien.
Bedankt voor de links, GastheerG, scheelt weer zoeken op het net naar het parcours.
Trouwens, stamt het snelheidsrecord uit 1964? Dat zal dan wel op een ander parcours geweest zijn, of niet?
Bedankt voor de links, GastheerG, scheelt weer zoeken op het net naar het parcours.
Trouwens, stamt het snelheidsrecord uit 1964? Dat zal dan wel op een ander parcours geweest zijn, of niet?
-
- Forum-lid
Ik zit morgenmiddag heerlijk ontspannen voor de tv. Het maakt me namelijk echt niet uit wie er wint, zolang ik maar een mooie koers zie. Extra leuk is dat ik de afgelopen weken een behoorlijk stuk van het parcours heb gezien. Dan zit je toch net effe anders te kijken.
's Morgens moet ik nog even wat werken maar dat kan van huis uit. Op het moment dat Sporza begint met uitzenden zit ik klaar. Net nog even een paar Leffe tripels in huis gehaald dus ik maak er een feestje van.
Voor de overwinning kan ik eigenlijk niemand anders verzinnen dan Cancellara en Boonen. De rest lijkt er kwa vorm gewoon niet bij in de buurt te komen. Of iemand moet op een ontzettende manier verstoppertje hebben zitten spelen.
's Morgens moet ik nog even wat werken maar dat kan van huis uit. Op het moment dat Sporza begint met uitzenden zit ik klaar. Net nog even een paar Leffe tripels in huis gehaald dus ik maak er een feestje van.
Voor de overwinning kan ik eigenlijk niemand anders verzinnen dan Cancellara en Boonen. De rest lijkt er kwa vorm gewoon niet bij in de buurt te komen. Of iemand moet op een ontzettende manier verstoppertje hebben zitten spelen.
GastheerG schreef:Het uit 1964(!!!) stammende snelheidsrecord dat op naam van Peter Post staat kan gebroken worden
Wordt moeilijk lijkt me gezien de voornamelijk NNO wind 3-4 die er gaat staan of.......?
Bottecchia schreef: 's Morgens moet ik nog even wat werken maar dat kan van huis uit. Op het moment dat Sporza begint met uitzenden zit ik klaar. Net nog even een paar Leffe tripels in huis gehaald dus ik maak er een feestje van.
Ah jammer. Ik dacht dat je van start ging op de tijdrit. Hadden we elkaar eens gezien en gesproken.
Nog niet stiekum aan die Leffe beginnen he
Hoe het ook gaat lopen. Ik verwacht een snoeiharde en spannende PR. Droog zal het zijn zoals het er naar uit ziet. Andere verwachtingen voor Noord Frankrijk?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
ZorroI schreef:
Ah jammer. Ik dacht dat je van start ging op de tijdrit. Hadden we elkaar eens gezien en gesproken.
Dat was ook het plan. Alleen moet ik 's morgens even aan het werk om een klant van een corrupte Exchange database af te helpen. Zonde want het is nog iets lekkerder om naar de koers te kijken met een paar verzuurde benen maar het is niet anders volgende keer ben ik er zeker bij.
Ik verwacht ook een harde koers. Outsiders zullen vroeg weg willen zijn omdat ze ook wel snappen dat het slecht fietsen is tegen Cancellara en Boonen in topvorm. Maar hun ploegen zijn natuurlijk sterk dus ik neem aan dat ze niet zullen toestaan dat er een groep al te ver weg komt.
Oh ja, ik gooi nog even een 'dark horse' in de groep: David Millar!
Maarten Wynants mee in een vroege vlucht en laatste overlever. Dat zou nog eens een verrassing zijn!
[img=http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_ ... pg.568.jpg]
Gustav Larsson verkent Parijs roubaix:D
Gustav Larsson verkent Parijs roubaix:D
Volgens Sporza teletekst is de hemel boven Noord-Frankrijk staalblauw. Wel zou er redelijk wat wind staan.