Vandaag gefietst in 2017
Mooi verslag DDX!
Ach, het valt hier ook wel eens tegen hoor. En dan ook nog amper 4 graden.
Maar..., Ik klaag niet hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Af en toe een grijze dag is ook stuk beter te verteren dan hele dagen nat/grijs/koud met een negatief record zonuren
Ik ben sowiso geen fan van dit weer, maar duurt dit jaar wel heel erg lang zonder zicht op verbetering.
Ik ben sowiso geen fan van dit weer, maar duurt dit jaar wel heel erg lang zonder zicht op verbetering.
Less is bore
Klopt hoor. Maar zelden zoals vandaag een hele grijze dag. Al hebben we die hier ook veel meer gehad dan andere jaren.daniel1975 schreef: ↑29 dec 2017 14:27 Af en toe een grijze dag is ook stuk beter te verteren dan hele dagen nat/grijs/koud met een negatief record zonuren
Komende week heel aardig weer voorspeld bij jullie zag ik op Météo France. Zelfs een keertje vrij ruim boven de 10 graden. Bijna iedere dag zon.
En weinig wind voorspeld. Dat is ook wel eens lekker.
Ik ben er niet geweest hoor, maar in Aurel was gisteren een stuk niet te fietsen door ijsplaat en sneeuw.
- Sweety2008
- Forum-lid
Hier valt op dit moment natte sneeuw en het waait een stevige koude wind.
Ghost Nivolet 6LC
Daarom heb ik vanmorgen nog een rondje gedaan.Sweety2008 schreef: ↑29 dec 2017 15:22 Hier valt op dit moment natte sneeuw en het waait een stevige koude wind.
Onverwacht op de MTB, omdat ik er achter kwam dat de racefiets na gisteren met een lekke band stond. Hoewel koud en behoorlijk harde wind, was het een fijn ritje!
Timing kon niet beter, want ik had de deur nog niet dicht en het begon te sneeuwen.
Met het slechte weer van de komende twee dagen in het vooruitzicht, misschien wel het laatste ritje dit jaar...
https://www.strava.com/activities/1331602652
- fietser1972
- Forum-lid
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
500 is maar een getal, niets meer of minder.......
Ik heb lekker overgeslagen en het bij indoor training bij Lijf&Visie gehouden. Dat terwijl de vrijdag voor mij de dag is waarbij ik het meeste fiets (idd parttime job).
Maar respect, hoop voor je dat de 11-steden iets droger is voor je.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Ik weet het, getallen zeggen me doorgaans ook weinig. Maar nu ik eenmaal zover ben, wil ik het ook afmaken. En een paar uur in de regen plus vrieskou is ook wel weer leerzaam op een bepaalde manier. En als de 11 steden net zulk rottig weer is als gister, laat ik die misschien wel lopen. Drie uur of bijna 10 uur maakt nog wel aardig verschil.fredmtb-sport schreef: ↑30 dec 2017 08:18500 is maar een getal, niets meer of minder.......
Ik heb lekker overgeslagen en het bij indoor training bij Lijf&Visie gehouden. Dat terwijl de vrijdag voor mij de dag is waarbij ik het meeste fiets (idd parttime job).
Maar respect, hoop voor je dat de 11-steden iets droger is voor je.