Dat is waar. Harde zijwind is vervelend/lastig fietsen. Ik vertrek zo, even de bui afwachten. Wind zit in de ZW hoek nu (6 Bft), dus schuin tegen.
Het grote woon-werk topic
- plantagenet
- Forum-lid
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- alliance_0
- Forum-lid
Ging vanochtend best. Windje mee en merkte zo eigenlijk weinig van de harde wind. Vanmiddag er tegenin en het gaat steeds harder. Ik ben benieuwd straks.
- ophetkantje
- Forum-lid
Heb vanmorgen op weg naar het werk voor het eerst in mijn lange fietsleven met schrik op mijn fiets gezeten. Wat ging het tekeer, was echt bang, zomaar de weg of voor een auto te waaien door de regenvlagen van voren ook gewoon geen zicht meer. Was voor mij echt de allereerste keer dat ik me niet veilig voelde op mijn fiets.
Ach, ik zeg ook maar wat
- alliance_0
- Forum-lid
Vanmiddag 16.30u tegen de wind in naar huis en ik moet zeggen waarschijnlijk geluk, want niet zo erg veel last gehad. Een constante flinke tegen/zij wind zonder uitschieters, probleemloos doorstaan.
- plantagenet
- Forum-lid
De wind was vanmiddag rond bebouwing erg verradelijk. Een snorscooter voor mij (hij had me net ingehaald) dook bijna de berm in. Ik hield het ook maar net; gelukkig was dit een vrijliggend fietspad zonder hinder van overig verkeer.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid
Twee dagen vrij geweest, hier prachtig (fiets)weer. Weinig wind en droge vrieskou.
Vanochtend weer naar het werk, van begin tot eind zeikende regen en koud.
Ieder krijgt wat hij/zij verdient, zullen we maar rekenen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
uninvitedguest schreef: ↑10 jan 2018 10:06 Twee dagen vrij geweest, hier prachtig (fiets)weer. Weinig wind en droge vrieskou.
Keep On Harking !
-
- Forum-lid
Uhhhh, wellicht ter verduidelijking, die twee vrije dagen had ik andere verplichtingen, kon ik niet fietsen.LoneWolf schreef: ↑10 jan 2018 11:28uninvitedguest schreef: ↑10 jan 2018 10:06 Twee dagen vrij geweest, hier prachtig (fiets)weer. Weinig wind en droge vrieskou.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Sorry. Dat vermoede ik al wel, maar ik kon het niet laten.uninvitedguest schreef: ↑10 jan 2018 21:56Uhhhh, wellicht ter verduidelijking, die twee vrije dagen had ik andere verplichtingen, kon ik niet fietsen.LoneWolf schreef: ↑10 jan 2018 11:28uninvitedguest schreef: ↑10 jan 2018 10:06 Twee dagen vrij geweest, hier prachtig (fiets)weer. Weinig wind en droge vrieskou.
Keep On Harking !