Giant
-
- Forum-lid
Nieuw zadel fizik Arione R1 en zwarte bidonhouders maken voor mij de fiets strakker.Voor mij is de fiets nu compleet.
- jerome2710
- Forum-lid
Nu het zadeltasje er nog af
-
- Forum-lid
hahah ja voor het oog wel!
-
- Forum-lid HC
Ligt eraan waar je voor kiest, Giant is niet heel gul met zijn marges (adviesprijzen zijn wel concurrerend) en het is maar waar je voor kiest, Veel korting op een fiets en dure beurten of andersom als je logisch nadenkt snap je ook dat beide tegelijk (veel korting en goedkope beurten) niet echt een gezond verdienmodel oplevert.
Dus gaat het je om de fiets en kom er erna nooit meer dan gewoon elders een fiets kopen tegen de laagst mogelijke prijs en enkel teruggaan voor garantie. Wil je zelf niet sleutelen dan zou het een goed adres kunnen zijn.
Dus gaat het je om de fiets en kom er erna nooit meer dan gewoon elders een fiets kopen tegen de laagst mogelijke prijs en enkel teruggaan voor garantie. Wil je zelf niet sleutelen dan zou het een goed adres kunnen zijn.
-
- Forum-lid
Krijg altijd minimaal 10 procent korting op alles wat ik bij de Giant store koop.
-
- Forum-lid
Goed nieuws....vandaag mail gekregen.
Mijn nieuwe propel advanced pro disc komt vrijdag binnen , dus vrijdag of zaterdag afleveren...... zondag weer na 7 maanden fietsen
Mijn nieuwe propel advanced pro disc komt vrijdag binnen , dus vrijdag of zaterdag afleveren...... zondag weer na 7 maanden fietsen
Hier de keuze bij de dealer kopen met pakket ( beurten evt omruilen van zadel na testen enz ) dan betaal je de advies prijs zonder pakket en alleen garantie dan 20% korting op de advies prijs was ruim een jaar geleden zelf 25%
Dank voor jullie reacties.Ik heb de keuze uit Giant dealer en een Cube dealer. Beiden zeer goeie dienst na verkoop, alleen bij Cube dealer 10 tot 15 procent korting.Ik ben er nog niet uit wat ik ga nemen.Met goeie dienst bedoel ik dat ze enkel de wisselstukken aanrekenen en zeer weinig geld voor het werk.