BMC
-
- Forum-lid HC
Erg mooi, wat is de hoogte van de gemonteerde wielen?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Nette slr02... wilde deze blauwe eerst ook bestellen.Heb toch voor de nieuwe propel gekozen.Veel fiets plezier.
Inderdaad de teammachine SLR02. Dit was een vaste samenstelling bij bikelife te Brussel (België).
Hoogte van de wielset is 50mm. is een wielsetje van Farsports.
It's just a hill - Get over it
Laat ik mijn Roadmachine ook maar eens posten. Achtergrond foto's is wat druk, maar het daglicht was vandaag wel okay. Ik heb de fiets sinds eind oktober en ben er zeer blij mee. Jarenlang naar volle tevredenheid op een Tarmac S-Works gereden. Tijdens een fietsvakantie in Girona afgelopen juni zo onder de indruk van de gehuurde Roadmachine dat mijn fietsmaat en ik bij thuiskomst meteen er allebei 1 hebben gekocht:-)
Het is een 2018 Roadmachine 01 met Shimano Ultegra 8070 Di2 in maatje 60. Paar zaken direct laten aanpassen:
- 28mm Continental Grand Prix SII bandjes -> redelijke bandjes voor nu. Eind maart gaan er Specialized Turbo S-Works 26mm bandjes op -> zitten ook op mijn Tarmac; slijten hard maar echte rolweerstand toppers IMHO
- 160 mm schijf achter (ik weeg 95 kg)
- Di2 D-fly unit voor draadloze comms met Garmin
Het is een 2018 Roadmachine 01 met Shimano Ultegra 8070 Di2 in maatje 60. Paar zaken direct laten aanpassen:
- 28mm Continental Grand Prix SII bandjes -> redelijke bandjes voor nu. Eind maart gaan er Specialized Turbo S-Works 26mm bandjes op -> zitten ook op mijn Tarmac; slijten hard maar echte rolweerstand toppers IMHO
- 160 mm schijf achter (ik weeg 95 kg)
- Di2 D-fly unit voor draadloze comms met Garmin
BMC Teammachine SLR01
Storm Buran beachracer
Storm Buran beachracer