BMC roadmachine
Uiteindelijk bij Knoops in Mierlo de BMC Teammachine SLR02 disc One en DI2 besteld in de kleur Mexico Blue. Alleen niet met de originele wielen, maar een set carbon Scope wielen van 45 mm hoogte. Zit nog in de levertijd dus nog wel even wachten.
Ik heb er ook een tijdje over gedaan om hierop uit te komen, maar eindelijk een beslissing gemaakt
- De Windmolen
- Forum-lid
Mooie fiets en bij Knoops in Mierlo, topzaak!! Goede service en advies bij aankoop en goede aftersales.
Gefeliciteerd met de aankoop; die blauwe is toch ook wel erg mooi. Zie je niet vaak.remco204 schreef: ↑16 jan 2018 16:51Uiteindelijk bij Knoops in Mierlo de BMC Teammachine SLR02 disc One en DI2 besteld in de kleur Mexico Blue. Alleen niet met de originele wielen, maar een set carbon Scope wielen van 45 mm hoogte. Zit nog in de levertijd dus nog wel even wachten.
Ik heb er ook een tijdje over gedaan om hierop uit te komen, maar eindelijk een beslissing gemaakt
Erg mooie fiets!
Topic is eerder een teammachine topic aan het worden dan de roadmachine...
Ja klopt hele goed zaak. Is ook mijn vaste fietsenmaker dus dat heeft de beslissing voor mij ook iets makkelijker gemaakt.De Windmolen schreef: ↑16 jan 2018 21:30 Mooie fiets en bij Knoops in Mierlo, topzaak!! Goede service en advies bij aankoop en goede aftersales.
Haha ja misschien niet helemaal de bedoeling.
Roadmachine reed ook heel goed om dan even weer ontopic te komen
Heeft trouwens ook hele mooie kleurstelling vind ik.
- De Windmolen
- Forum-lid
Nu al een jaar in het bezit van een BMC Roadmachine. Zeer tevreden over alleen 1 klein probleempje. Mijn zadelklemschroefjes zijn al 3x afgebroken. Zijn er meer Roadmachine rijders die daar last van hebben? Bij 2 dealers geweest en die zeggen dat het nog nooit is voorgekomen.
-
- Forum-lid
In de club bij ons hebben er ook 2 dit voor, onlangs nog ene onderweg bij fm moeten stoppenDe Windmolen schreef: ↑15 mei 2018 22:28 Nu al een jaar in het bezit van een BMC Roadmachine. Zeer tevreden over alleen 1 klein probleempje. Mijn zadelklemschroefjes zijn al 3x afgebroken. Zijn er meer Roadmachine rijders die daar last van hebben? Bij 2 dealers geweest en die zeggen dat het nog nooit is voorgekomen.