Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Ik zou dit topic bijna aanmelden voor spam zoveel rapha komt er de laatste dagen voorbij
ICE tag voor mij en mijn vrouw. We vinden dit wel handig -> mijn vrouw ivm allergie, en voor mij één omdat ik in 2013 een WPW operatie heb ondergaan.
http://www.icetags.nl/nl/
http://www.icetags.nl/nl/
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Maar hé, normaliter zou je dat alleen al aan die brevet kwijt zijn. En bovendien, die kleur maakten ze al heel lang niet meer, dus je hebt meteen een icoon te pakken
Die Rapha sale is mij gewoon aan het ruïneren. Was een castelli-adept, en nog altijd door hun Gabba/Perfetto/sorpasso items, maar ik betrap me er op al het andere spul door Rapha te vervangen alhoewel ik er tot enkele maanden geleden niet moest van weten. Begonnen met een paar zgan dingen om MP en sindsdien verkocht.
gohja, ze hebben volgens mij wel fijn spul maar ik heb tot nu toe altijd gemerkt dat er voor dezelfde soort producten steeds wel een ander merk is dat even goed is en betaalbaarder is. alhoewel ik zelf nu zat te lonken op enkele zwarte jerseys van Rapha, die voor het warmere weer enzo. maar ze zijn al weg in maat S... spijtig maar beter zo, al dat geld.xytras schreef: ↑18 jan 2018 20:56 Die Rapha sale is mij gewoon aan het ruïneren. Was een castelli-adept, en nog altijd door hun Gabba/Perfetto/sorpasso items, maar ik betrap me er op al het andere spul door Rapha te vervangen alhoewel ik er tot enkele maanden geleden niet moest van weten. Begonnen met een paar zgan dingen om MP en sindsdien verkocht.
de Classic Jersey vind ik bv wel mooi maar niet super. de achterzakken zitten te hoog en zijn net te smal waardoor het wegsteken van spul echt irritant is. ook de mouwen mochten iets langer.
Ik denk dat dat erg persoonlijk is. Ik vind de zakken (en mouwen) van de Classic Jersey prima (heb meer moeite met de zakken van m'n Isadore-truien).
Ik vind hun truien verslavend, ik neem me telkens voor er geen te kopen (heb er al veul te veul) ... en dat goede voornemen verdampt als er een mooie verramsjt wordt.. Maar goed, onschuldige verslaving, zullen we maar zeggen.
Dat het maar snel fatsoenlijk weer mag worden zodat we mooie rondjes met onze nieuwe spullekes kunnen fietsen
Ik vind hun truien verslavend, ik neem me telkens voor er geen te kopen (heb er al veul te veul) ... en dat goede voornemen verdampt als er een mooie verramsjt wordt.. Maar goed, onschuldige verslaving, zullen we maar zeggen.
Dat het maar snel fatsoenlijk weer mag worden zodat we mooie rondjes met onze nieuwe spullekes kunnen fietsen
Ik heb in de aanbieding nog maar een 2e pro team thermal jersey besteld.
Een van mij favorieten geworden voor ritjes tussen de 0 en 10 graden, eventueel icm insulated gilet.
Wat wel een beetje jammer is dat de kortingen om de paar dagen omlaag gaan.
Een van mij favorieten geworden voor ritjes tussen de 0 en 10 graden, eventueel icm insulated gilet.
Wat wel een beetje jammer is dat de kortingen om de paar dagen omlaag gaan.