ik wou die classic bib ook nog bestellen, toen ik uiteindelijk toch de portefeuille wou bovenhalen was mijn maat weg. mss beter zo.Ville schreef: ↑19 jan 2018 10:12Heb die ook voor het eerst gekocht. Heb je dezelfde maat dan in een zomerbibshort?
Heb me gisteren ook nog een classic bib besteld voor 78euro. Ideaal voor mijn woon-werk verkeer
De sale in januari bij rapha is altijd beter dan de sale die ze in de zomer doen vind ik.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Lid geworden van Randonneurs Nederland (en dus NTFU). Wel een beetje dubbelop, want heb ook een 5-jaars lidmaatschap bij AudaxUK
Ding schreeuwt wel om een dicht achterwiel! Verder top.
Nieuwe wielen: een custom-variant van de BC Flechtwerk wielen. Velgen: 'braided' full carbon clinchers van Munich Composites, 45mm hoog, 17,5mm/24mm breed (binnen/buiten). Naven: Aivee Edition One straightpull (24/20). Totaalgewicht: 1.290 gram.
Reden om voor handgespaakt te gaan waren de leveringsproblemen van de BC Flechtwerk wielen, het iets lagere gewicht en het feit dat deze zonder decals komen (die van de Flechtwerks zijn permanent).
Reden om voor handgespaakt te gaan waren de leveringsproblemen van de BC Flechtwerk wielen, het iets lagere gewicht en het feit dat deze zonder decals komen (die van de Flechtwerks zijn permanent).
t.a.f.k.a.e.h.
De fiets is aangekocht zonder wielen, deze had ik al eens eerder aangeschaft. Wie weet komt er in de loop van het jaar nog een upgrade . Ik dacht wel eerder aan een 90/60 combo maar een disc zou zeker niet misstaan
Van aerycs? Als je ze hebt kan je eens wat foto's posten of mailen?evilhomer schreef: ↑20 jan 2018 13:12 Nieuwe wielen: een custom-variant van de BC Flechtwerk wielen. Velgen: 'braided' full carbon clinchers van Munich Composites, 45mm hoog, 17,5mm/24mm breed (binnen/buiten). Naven: Aivee Edition One straightpull (24/20). Totaalgewicht: 1.290 gram.
Op mijn oude dag toch eens proberen hoe het rijdt op tubes......