Pinarello
- Jaap Telder
- Forum-lid
Je kan de vorkbuis gewoon laten verlengen bij een carbonreparatiebedrijf, bv. bij http://www.unlimitedcolors.nl/
Dit zou ik ook doenJaap Telder schreef: ↑22 jan 2018 11:07 Je kan de vorkbuis gewoon laten verlengen bij een carbonreparatiebedrijf, bv. bij http://www.unlimitedcolors.nl/
Denk niet dat pinarello nog zo een voorvork op voorraad heeft
-
- Forum-lid
Beste mensen,
Hartelijk dank voor jullie adviezen!!
Mede met hulp van jullie posts en trail and error (Ik heb het ff geprobeerd met een omgekeerde stuurpen. Echt geen gezicht!! ) ben ik een stuk wijzer geworden in deze 'problematiek' en de mogelijke oplossingen daarbij.
Het is uiteindelijk het verlengen van de vorkbuis geworden. Gaat gebeuren via CycleWorks te Utrecht bij CarbonReparatie.nl in Heeswijk-Dinther.
Denk idd dat dit, ook uit esthetisch oogpunt, de beste oplossing is.
Ben heel benieuwd!! Nogmaals, dank voor jullie hulp!!
Gr. Giroditaliafan
Hartelijk dank voor jullie adviezen!!
Mede met hulp van jullie posts en trail and error (Ik heb het ff geprobeerd met een omgekeerde stuurpen. Echt geen gezicht!! ) ben ik een stuk wijzer geworden in deze 'problematiek' en de mogelijke oplossingen daarbij.
Het is uiteindelijk het verlengen van de vorkbuis geworden. Gaat gebeuren via CycleWorks te Utrecht bij CarbonReparatie.nl in Heeswijk-Dinther.
Denk idd dat dit, ook uit esthetisch oogpunt, de beste oplossing is.
Ben heel benieuwd!! Nogmaals, dank voor jullie hulp!!
Gr. Giroditaliafan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou er ook niet gerust op zijn.
Probeer een nul graden pen of desnoods een Speci hover bar 15mm. Voelt voor mij een stuk beter.
Probeer een nul graden pen of desnoods een Speci hover bar 15mm. Voelt voor mij een stuk beter.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Als het op de juiste manier gedaan wordt is er niets aan de hand, een goede reparatie is net zo sterk als het origineel.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Idd zou me daar geen geen enkele zorgen over maken !colnagofreak schreef: ↑27 jan 2018 15:17 Als het op de juiste manier gedaan wordt is er niets aan de hand, een goede reparatie is net zo sterk als het origineel.
YFood !!!
-
- Forum-lid
Dat is inderdaad de blanke lak die los laat. Als je nog even wacht, valt de rest er ook van zelf af. Zou contact opnemen met je dealer, ik zou toch een nieuw frame verwachten...
Waarom verwacht je dat? Kan ook het gevolg zijn van montagestandaard/fietsendrager et cetera. Probleem van blanke lak (zonder primer en kleurlak) is de hechting. Deze is stukker minder en kan door drukpunten knappen.
Previous name Jansen01
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het wel hele rare blazen. Het hoort niet, maar wel nieuwsgierig naar de oorzaak.
Less is bore