Heb exact hetzelfde probleem aan het begin van dit jaar ook gehad. Door de polder, langs het water of tussen de bomen, telkens 'automatisch gepauzeerd' en 'automatisch hervat'. Ondanks dat Strava zelf nog een berekening over de Garmin-data gooit, was er wel telkens een (negatieve) afwijking van ca. 5 min op 2 uur - en bijbehorende kms - vergeleken met mn fietsgenoten, zonder pauzes.razenderoeland schreef:Sinds een aantal ritjes krijg ik tijdens het fietsen met enige regelmaat de melding 'automatisch gepauzeerd ' en vlak daarna 'automatisch hervat '. Kan dit liggen aan de staat van de batterijtjes, en die dus vervangen, of komt dit door een ander probleem?
Heb van alles geprobeerd, herpositioneren, batterijen vervangen, instellingen veranderen, software updates, harde reset, niks hielp. Stond op het punt het apparaat terug te sturen naar Garmin, maar dat was me nog net een stap te ver. Heb een maand zonder de losse sensors gereden, en toen ik 'm daarna weer probeerde, geen problemen meer gehad.
Wat het is geweest? Al sla je me dood..