Hammerhead Karoo
-
- Forum-lid HC
Iemand die in dit forum zijn eerste post plaatst met een dergelijke strekking, die neem ik met een korrel zout. Eerst zien dan geloven
Ja dat is niet geloofwaardig inderdaad, zeg dan ook welke koerier en wat de verwachte leverdatum is...beetje meer info
wat ik niet slim van Hammerhead vind:
- If the information above is correct, you’re free to roam! There are no further actions required!
- Is this not your current shipping address? Please email us and let us know.
Je moet eigenlijk ALTIJD een reply willen hebben, wat nu als je shippingadress veranderd is, maar de email op de een of andere manier niet aankomt?
wat ik niet slim van Hammerhead vind:
- If the information above is correct, you’re free to roam! There are no further actions required!
- Is this not your current shipping address? Please email us and let us know.
Je moet eigenlijk ALTIJD een reply willen hebben, wat nu als je shippingadress veranderd is, maar de email op de een of andere manier niet aankomt?
Cannondale Synapse Carbon 2RL(E)
Happy Karoo(3) user
Happy Karoo(3) user
-
- Forum-lid
Ja het blijft een beetje vaag.
Ik heb nu tot twee maal toe wat vragen gesteld.
Ik krijg het idee dat ze aan het dood zwijgen zijn.
#liggen de Karoo's alinde warehouses?
#ook in Europa en Nederland?
# welke distributie partner gebruiken zij?
# en ik wil ook wel weten hoe het zit met de Karoo Dashboard en een log in code.
Helaas radio stilte
Ik heb nu tot twee maal toe wat vragen gesteld.
Ik krijg het idee dat ze aan het dood zwijgen zijn.
#liggen de Karoo's alinde warehouses?
#ook in Europa en Nederland?
# welke distributie partner gebruiken zij?
# en ik wil ook wel weten hoe het zit met de Karoo Dashboard en een log in code.
Helaas radio stilte
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik vrees dat ze ook deze maand niet gaan halen.
Filmpje op facebook
Filmpje op facebook
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Lijkt me een hele ontspannen werksfeer daar!
-
- Forum-lid HC
Inderdaad! Het lijkt wel gespeeld. In het eerste shot lijkt het wel alsof ze klaar zitten om te gaan filmen. Op de achtergrond lopen steeds mensen voorbij en ook nog met schrijfmapoen. En verder lijkt het niet echt op een fabriek.
Maar het lijkt me zo sterk, dat ik aan mezelf twijfel. Misschien moet ik ze her voordeel van de twijfel geven.
Maar het lijkt me zo sterk, dat ik aan mezelf twijfel. Misschien moet ik ze her voordeel van de twijfel geven.
Volg dit topic al enkele maanden, heb namelijk ook n Karoo besteld...
En nog steeds niet geannuleerd...
We zien wel, een gokje v 360€! En neen, ik heb geen geld te veel...
Ik begrijp de commentaar en ongerustheid van verschillende mensen en/of de naïviteit van mezelf/andere, maar bestel dan geen online product dat nog in volle ontwikkeling is. Niet? Eigenlijk weet je bij d bestelling al wat er kan of gaat gebeuren... het kan alle kanten op. Geld kwijt, slecht product of één v d eerste
gebruikers van een toekomstige (na verscheidene software updates) Garmin killer
Dus... nu lijkt dit alles op n voorbeschouwing van n wielerwedstrijd, die na afloop van de wedstrijd totaal anders is verlopen, enkel bla bla bla... maar het was wel topentertainment
En nog steeds niet geannuleerd...
We zien wel, een gokje v 360€! En neen, ik heb geen geld te veel...
Ik begrijp de commentaar en ongerustheid van verschillende mensen en/of de naïviteit van mezelf/andere, maar bestel dan geen online product dat nog in volle ontwikkeling is. Niet? Eigenlijk weet je bij d bestelling al wat er kan of gaat gebeuren... het kan alle kanten op. Geld kwijt, slecht product of één v d eerste
gebruikers van een toekomstige (na verscheidene software updates) Garmin killer
Dus... nu lijkt dit alles op n voorbeschouwing van n wielerwedstrijd, die na afloop van de wedstrijd totaal anders is verlopen, enkel bla bla bla... maar het was wel topentertainment
- alliance_0
- Forum-lid
Bijna geen gezichten in beeld en als je al een glimp opvangt lijkt het op kinderarbeid. Ook is er slecht vaag iets te zien wat op het omhulsel van een Karoo lijkt. Nee ik geloof er nog niet zo in.