Kijk je De Ronde van Vlaanderen op Sporza of Studio Sport?
Eerst goed lunchen in Oudenaarde.
Dan de ronde langs het centrum voor de ronde voorbij zien rijden.
Snel naar de TV (Sporza!!!). Nadat ze de eikenberg overwaren, snel naar buiten om ze op de Molenberg voorbij te zien rijden. Dan weer snel terug naar de TV (sporza!!!) en de finale bekijken.
Dan de ronde langs het centrum voor de ronde voorbij zien rijden.
Snel naar de TV (Sporza!!!). Nadat ze de eikenberg overwaren, snel naar buiten om ze op de Molenberg voorbij te zien rijden. Dan weer snel terug naar de TV (sporza!!!) en de finale bekijken.
Live fast; die young. mijn blog
Piraat schreef:Natuurlijk Sporza!!!
Als ik die Maarten D. hoor heb al gegeten en gedronken. Die man kan dom kletsen.
+1 want hij beweerd nog steeds dat Merckx geen kaders maakt lichter dan 2Kg ...mmmmoooaahhhhhhhhh wat is dat achterhaald... Neen de Belgen met hun smeuïge verhalen zijn veel plezanter. Wellicht komt het omdat ik zo dicht tegen Belgenland woon maar het is zo veel malen leuker.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik ben fan van Mart Smeets maar Ducrot en hij zien te weinig. José de Cauwer ziet echt alles en kent bovendien de parcours ook goed. We hebben zondag jl gezapt naar Sporza en dat zal ik voortaan vaker doen. Ik hoefde me niet meer af te vragen wie waar zat. Zelfs Lars Boom werd regelmatig benoemd
De avondetappe blijf ik echter trouw bij de NOS
De avondetappe blijf ik echter trouw bij de NOS
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
Ik weet wel zeker dat Maarten Ducrot veel meer verstand van wielrennen heeft dan de piraat
....ik luister graag naar zijn beeldende humor!
Ga toch fietsen...
Michael2757 schreef:Ik weet wel zeker dat Maarten Ducrot veel meer verstand van wielrennen heeft dan de piraat
HUMOR, en nog wel beeldende humor!? Oké als jij het zegt. Wellicht moet hij de komende oudejaarsconference voor zijn rekening gaan nemen.
Ik zeg: ontspan het is maar mijn bescheide mening! :p
\'Veel kennis is nog geen wijsheid\'