BRM 200 Bunnik, onder N.A.P., zaterdag 27 januari 2018
Mooi verhaal! Ja, Luc was behoorlijk aan het doorrijden. Ik lette even niet op, er viel een gaatje en die kreeg ik niet meer dicht. Daarna heb ik jullie maar laten lopen. Gelukkig waren we er al bijna.bigfloor schreef: ↑28 jan 2018 22:58 [...]
We gaan gedrieën op pad, en we wisselen elkaar mooi af. Dan is Luc aan de beurt om voorop te rijden, en trekt flink door. Ik kan nog wel zijn wiel houden, maar dat kost me wel moeite. Ik neem over na een paar km zodat Luc in mijn wiel kan hangen.
Bij de volgende wisseling vraag ik me af waarom Pim niet mee rouleert en kijk achterom. Geen Pim te zien !!!! En dit terwijl het een lang stuk rechte weg is achter ons. We kijken elkaar aan en besluiten niet te wachten maar door te rijden, we zijn er helemaal klaar mee en willen alleen nog maar zo snel mogelijk naar Bunnik.
[...]
Goeie actie met dat stuur! Hoe veel tijd heeft die hele fix in beslag genomen?
Ik vond het ook weer een leuke rit. Eerste 65km in een grote groep gereden. Toen gelost om even te plassen en een krentenbol te eten. Vanaf daar regelmatig andere eenlingen of kleine groepjes tegen gekomen, was leuk. Op weg naar de laatste controle voelde ik mijn benen wel en moest er nodig eten in. Bij de Happy Food een uitsmijter geïnhaleerd en de laatste 35km waren relaxed.
Tegen 19:00 binnen, en nog een blonde Trappist genuttigd voor ik naar Utrecht fietste om de trein te pakken.
Ik vond het ook weer een leuke rit. Eerste 65km in een grote groep gereden. Toen gelost om even te plassen en een krentenbol te eten. Vanaf daar regelmatig andere eenlingen of kleine groepjes tegen gekomen, was leuk. Op weg naar de laatste controle voelde ik mijn benen wel en moest er nodig eten in. Bij de Happy Food een uitsmijter geïnhaleerd en de laatste 35km waren relaxed.
Tegen 19:00 binnen, en nog een blonde Trappist genuttigd voor ik naar Utrecht fietste om de trein te pakken.
De moderne gps houd het vaak geen 8 uur vol op een setje batterijen, dus meestal zijn ze leeg als het regent, of als je net weer op weg bent en vergeten bent ze te wisselen bij een controlepunt. Een powerbank is voor mij de ideale oplossing, ondanks wisselbare batterijen.
Parijs-Brest-Parijs 2023
Ik kan in ieder geval niet concurreren met bigfloor
Wel uitgereden samen met @robbebopper (waarvoor dank!) maar niet zonder wat tegenslag.
Eerste 100km ging goed, maar in de buurt van Delft brak een spaak met een flinke slag in mijn achterwiel als resultaat. Na wat puzzelen op mijn gsm en op advies van een voorbijganger naar Piet Vonk in de binnenstad gegaan, netjes en snel geholpen maar daarna last van linkerbeen en liesstreek. Kon amper kracht zetten. Bij Happy food op kracht kunnen gekomen met een kroketje voor de laatste stuk met tegenwind en wat regen
Voor mijn doen iets langer dan normaal over gedaan maar zoals Ultra_Ivo zei met pech omgaan is ook een onderdeel van Randonneurs tochten.
Wel uitgereden samen met @robbebopper (waarvoor dank!) maar niet zonder wat tegenslag.
Eerste 100km ging goed, maar in de buurt van Delft brak een spaak met een flinke slag in mijn achterwiel als resultaat. Na wat puzzelen op mijn gsm en op advies van een voorbijganger naar Piet Vonk in de binnenstad gegaan, netjes en snel geholpen maar daarna last van linkerbeen en liesstreek. Kon amper kracht zetten. Bij Happy food op kracht kunnen gekomen met een kroketje voor de laatste stuk met tegenwind en wat regen
Voor mijn doen iets langer dan normaal over gedaan maar zoals Ultra_Ivo zei met pech omgaan is ook een onderdeel van Randonneurs tochten.
Denk een 20-25 minuten, de fix op zich viel mee, het bij elkaar sprokkelen van de benodigde onderdelen (hout/zagen/tiewraps/tape) duurde het langst.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Ik had idd een minipowerbank klaarliggen in de auto bij de start, vergeten in mijn jack te stoppen. Da's de enige goede oplossing voor de Garmin 820 op zo'n lange tocht in de kou
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24