foto van je fiets
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Leuk
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Hoe vet is dat?JoostHulscher schreef: ↑20 dec 2017 21:35Je fiets heeft een flink publiek bereikt, zag hem voorbij komen/besproken worden bij GCN
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Gisteren opgehaald, mijn nieuwe karretje:
Mijn oude stuurnok bleek gebroken en ik heb inmiddels een Zipp-exemplaar besteld, om daarna ook de stuurpen en stuur hierop aan te passen. En dan wordt nog de vorkbuis een beetje afgetopt natuurlijk .
Mijn oude stuurnok bleek gebroken en ik heb inmiddels een Zipp-exemplaar besteld, om daarna ook de stuurpen en stuur hierop aan te passen. En dan wordt nog de vorkbuis een beetje afgetopt natuurlijk .
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Mooi,veel fijne kilometers
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Misschien de tekst onder de foto even lezen?
Komt dus dik in orde
Was een idee van mijn handyman ; ben er zelf ook niet helemaal van overtuigd. Inmiddels na een tweetal ritten in Nederlands winterweer is de ketting al weer aardig zwart en valt het minder op . Heb de banden gewisseld voor zwarte exemplaren; dat geeft ook weer een ander beeld...
Afgelopen zondag werd ik bij de Cruquius ingehaald door iemand op een Parlee die erg op deze leek!
Courir c'est mourir un peu
Dat was ik! Dan heb je iemand als een oude man zien fietsen ... Ik ben twee weken geleden geopereerd aan mijn luchtwegen en mag van de arts eigenlijk nog niet sporten. Maar ja, wat doe je als je nieuwe fiets net klaar is? Het viel niet mee, zo tegen 5BFT in. Ik heb nog nooit zo'n langzaam rondje Ringvaart gefietst: zag dat ik op het laatste stuk bij Kaag op zondag de 135e tijd (van 136) had neergezet.
Was jij soms een van die twee kerels achter de scooter aan? Want als ik je heb ingehaald, was jij die nr 136 ben ik bang...
Laatst gewijzigd door bluv107 op 30 jan 2018 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.