Ik heb een portefeuille met verschillende cryptovaluta, waarvan nog geen 1% bitcoin is. Maar de bitcoins die ik begin vorig jaar oorspronkelijk heb gekocht heb ik nog wel in bezit, maar inmiddels omgeruild tegen andere crypto's. Hoop dat dit antwoord helder genoeg is.
Bitcoins
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Iemand die de bitcoin zo verheerlijkt heeft welgeteld 1 % .Herman_N schreef: ↑26 jan 2018 20:00Ik heb een portefeuille met verschillende cryptovaluta, waarvan nog geen 1% bitcoin is. Maar de bitcoins die ik begin vorig jaar oorspronkelijk heb gekocht heb ik nog wel in bezit, maar inmiddels omgeruild tegen andere crypto's. Hoop dat dit antwoord helder genoeg is.
Maar ja, je moet niet consequent zijn.
Dus je hebt die oorspronkelijk gekochte bitcoins nog in bezit EN je hebt ze omgeruilde tegen andere valuta??? Ik vond die crypto valuta handel al vaag, maar nu snap ik er helemaal meer de ballen vanHerman_N schreef: ↑26 jan 2018 20:00Ik heb een portefeuille met verschillende cryptovaluta, waarvan nog geen 1% bitcoin is. Maar de bitcoins die ik begin vorig jaar oorspronkelijk heb gekocht heb ik nog wel in bezit, maar inmiddels omgeruild tegen andere crypto's. Hoop dat dit antwoord helder genoeg is.
Live fast; die young. mijn blog
Het is niet zo moeilijk Rob74, maar mijn uitleg was wellicht wat vaag. Oorspronkelijk bitcoin gekocht, maar in de loop van de tijd vrijwel allemaal verkocht voor andere coins. Dus vrijwel geen bitcoins meer in bezit, maar wel andere cryptovaluta.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- plantagenet
- Forum-lid
Het gaat hard naar beneden nu. Er verdampt aardig wat geld zo.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid HC
Er verdampt helemaal geen geld, gewoon weer een zeepbel die op knappen staat!plantagenet schreef: ↑02 feb 2018 11:45 Het gaat hard naar beneden nu. Er verdampt aardig wat geld zo.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- plantagenet
- Forum-lid
Ja, maar je hebt wel een 'wallet' nodig. Als je deze hebt kun je cryptocurrency kopen en ook vandaar uit weer verkopen voor euro's (of via een tussenstap cryptocurrency --> credits --> euro's). Tussen koop en verkoop zit uiteraard wel een prijsverschil.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Sommige mensen die vroeg in zijn gestapt, doen ze nu van de hand en cashen zo hun geld. De mensen die een paar weken geleden zijn ingestapt, zitten nu met de gebakken peren. Ze hebben duur gekocht en zien hun geld wellicht nooit meer terug.plantagenet schreef: ↑02 feb 2018 11:45 Het gaat hard naar beneden nu. Er verdampt aardig wat geld zo.
Ja. Het is net als aandelen of goud. Je kunt kopen en verkopen. Met goud en aandelen kun je verder echter niks. Met gewoon geld kan ik een brood bij de bakker kopen en een fiets bij de FM. Bitcoins is ook een betaalmiddel, dus ik zou er ook een fiets mee kunnen kopen maar er zijn maar heel weinig winkels die bitcoins accepteren
Live fast; die young. mijn blog