Magazine een grote teleurstelling...
- scubadiver
- Forum-lid
Dan is dat bij de huidige aanbieding van het jaarabonnement met de 2 Durano bandjes denk ik toch veranderd denk ik. Want bij het afrekenen moet ik een rekeningnummer invullen en dan staat daaronder:
U sluit een abonnement af tot wederopzegging. New Skool media incasseert na afloop van elke periode de volgende termijnen vooraf, van het door u opgegeven bankrekeningnummer. Na de verlenging kunt u uw abonnement opzeggen per maand.
Dat doet mij dan toch vermoeden dat je er voor twee jaar aan vast zit want ze werken toch alleen met jaarabonnementen? Of krijg je dan restitutie van het teveel betaalde als je na 13 maanden opzegt?
Contact gehad met de klantenservice en je kunt je abonnement gelijk na het afsluiten al opzeggen of uiterlijk een maand voor de automatische verlenging. Na de verlenging is het abonnement maandelijks op te zeggen. Dus ga het weer eens een jaar proberen...
Laatst gewijzigd door scubadiver op 01 feb 2018 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensa Giulia G2 Matt Custom Full Ultegra Di2
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik weer niet hoe dat hier zit, maar tijd terug de motorblad opgezegd, en daar kreeg ik opties (werd er om gebeld natuurlijk). Toch abonnee blijven, de nummers ontvangen die al betaald waren, of nog 1 maand nummers ontvangen en rest van mijn betaalde geld teruggestort krijgen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Helaas komt het steeds vaker voor dat objectieve meetgegevens ontbreken in testen. Herinner me een wielentest van tijdje geleden. En nu de bandentest. Prima dat gebruikservaringen mee worden gewogen. Maar voor “de blauwen” onder ons graag ook meetgegevens om producten wat objectiever te kunnen vergelijken.
Ik zou bij zo'n bandentest ook wel eens willen weten hoe rond een band werkelijk is. Ik merk toch vaak dat er sprake is van een hoogteslag. Mijn persoonlijke ervaringen met de hoog scorende GP 4000S van Continental zijn juist weer minder. De achterband wordt vrij snel enigszins vierkant, ook heb ik een gescheurde wang gehad. Dit laatste heb ik ook bij anderen gezien, onlangs nog op het forum.
Vooralsnog blijf ik nog even bij Schwalbe One.
Dat een band 'snel' vierkant wordt zou m.i. ook kunnen door de (te) hoge bandenspanning waardoor de band dus over een smal oppervlak slijt.apexrider schreef: ↑03 feb 2018 11:02 Ik zou bij zo'n bandentest ook wel eens willen weten hoe rond een band werkelijk is. Ik merk toch vaak dat er sprake is van een hoogteslag. Mijn persoonlijke ervaringen met de hoog scorende GP 4000S van Continental zijn juist weer minder. De achterband wordt vrij snel enigszins vierkant, ook heb ik een gescheurde wang gehad. Dit laatste heb ik ook bij anderen gezien, onlangs nog op het forum.
Ik zelf heb n.l. geconstateerd dat sinds ik tubeless rijd en dus met een lagere druk de banden nauwelijks nog 'vierkant' slijten.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid HC
Een band met veel rubber krijgt eerder platte kant, dat een band met minder rubber. Daarom werden de GP4000s1 zo snel plat
Raar dat er weer meetgegevens ontbreken bij de banden test, Met meetgegevens kan je voor jezelf de beste band veel beter bepalen. Nu is het weer vaag en heb je er niet zoveel aan jammer.
Begrijp dat het lastig is in deze tijd met alle informatie die er beschikbaar is om goed bald neer te zetten, maar dit kan je gewoon vermelden en dan heb je dus zeker meerwaarde.
Raar dat er weer meetgegevens ontbreken bij de banden test, Met meetgegevens kan je voor jezelf de beste band veel beter bepalen. Nu is het weer vaag en heb je er niet zoveel aan jammer.
Begrijp dat het lastig is in deze tijd met alle informatie die er beschikbaar is om goed bald neer te zetten, maar dit kan je gewoon vermelden en dan heb je dus zeker meerwaarde.
Idd jammer die "bandentest". Ik snap niet dat er niets kwantitatief verteld wordt over de banden.
Wat moet ik met bolletjes voor de eigenschappen....
Een banden test zonder cijfers is weinig infomatief.
Walter
Wat moet ik met bolletjes voor de eigenschappen....
Een banden test zonder cijfers is weinig infomatief.
Walter
Dit https://www.fiets.nl/2019/02/20/rapha-k ... ietsbroek/ begrijp ik echt niet.
Rapha drukt een product op de markt en maakt reclame in "Fiets". Prima.
Wat ik niet snap is dat Yvanka het goed vindt dat haar naam onder de reclametekst komt te staan, Moet ik denken dat ze copywriter voor Rapha is? Of heeft ze iets met de redactie van "Fiets" te maken?
Ik begrijp niet dat Yvanka zich hiervoor leent. Het betekent dat je nooit meer in de journalistiek terecht kunt. Maar misschien wil zij (hij?) dat ook helemaal niet.
Zou Yvanka wel een mens zijn en niet redactionele sub-structuur die handig is voor het wegboeken van vrouw-gerelateerde stukjes?
Rapha drukt een product op de markt en maakt reclame in "Fiets". Prima.
Wat ik niet snap is dat Yvanka het goed vindt dat haar naam onder de reclametekst komt te staan, Moet ik denken dat ze copywriter voor Rapha is? Of heeft ze iets met de redactie van "Fiets" te maken?
Ik begrijp niet dat Yvanka zich hiervoor leent. Het betekent dat je nooit meer in de journalistiek terecht kunt. Maar misschien wil zij (hij?) dat ook helemaal niet.
Zou Yvanka wel een mens zijn en niet redactionele sub-structuur die handig is voor het wegboeken van vrouw-gerelateerde stukjes?