Sensa
Straks
Is bij mijn ouders geleverd. M'n vrouw is weg met de grote auto. Dus ik moet nog een paar uur geduld oefenen.
En dan nog fiets afstellen, cassette op nieuwe wielset,...
Eerste ritje wordt zaterdag. Of zondag als ik het weer bekijk. Want met een nieuwe fiets in de regen... No No No
Is bij mijn ouders geleverd. M'n vrouw is weg met de grote auto. Dus ik moet nog een paar uur geduld oefenen.
En dan nog fiets afstellen, cassette op nieuwe wielset,...
Eerste ritje wordt zaterdag. Of zondag als ik het weer bekijk. Want met een nieuwe fiets in de regen... No No No
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
M'n fietsenmaker heeft de Sensa helemaal in orde gezet. Was vergeten dat de Engelsen hun remmen anders zetten. Die toch maar laten verwisselen omdat ik anders bij een noodstop wel eens verrast zou kunnen worden.
Mijn nieuw fietsje Twijfel nog of ik de spacers boven het stuur verwijder. Bij doorverkoop kan het wel handig zijn als de koper nog wat speling heeft qua hoogte.
Heb al wat rode accentjes voorzien: snelspanners, ventieldopjes, zadelklem, spacers. Ik zie wel of ik ze er op zet of de fiets zwart-wit laat.
En nu gaan rijden? Of morgen?
Mijn nieuw fietsje Twijfel nog of ik de spacers boven het stuur verwijder. Bij doorverkoop kan het wel handig zijn als de koper nog wat speling heeft qua hoogte.
Heb al wat rode accentjes voorzien: snelspanners, ventieldopjes, zadelklem, spacers. Ik zie wel of ik ze er op zet of de fiets zwart-wit laat.
En nu gaan rijden? Of morgen?
Nu niet omdat ik naar het WK cross kijk. Straks spaghetti-avond op dochters school. Morgenvoormiddag zal het worden. En overmorgen natte sneeuw en dat doe ik m'n nieuw fietsje niet aan
Eerste rit was dik ok. Enkel het smalle zadel was het echt wennen. Ik geef het nog even het voordeel van de twijfel, maar m'n achterwerk had er na twee uur toch meer dan genoeg van
Ventieltjes heb ik eigenlijk nog nooit op gelet. Ik had nu wel nog een biba liggen met 80mm ventiel. Die steekt natuurlijk wel heel erg uit.
Krimpkousen? Wordt dat effectief gedaan?
Ventieltjes heb ik eigenlijk nog nooit op gelet. Ik had nu wel nog een biba liggen met 80mm ventiel. Die steekt natuurlijk wel heel erg uit.
Krimpkousen? Wordt dat effectief gedaan?
Laatst gewijzigd door hayes op 05 feb 2018 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.