Veldritseizoen 2017/2018
- fietser1972
- Forum-lid
Wout gaat nu toch de geschiedenisboeken in als drie keer wereldkampioen op rij. Jammer, voor Matthieu,
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- fietser1972
- Forum-lid
Was volgens mij ook een parcours waar Matthieu helemaal niet blij mee was. Veel lopen en klauteren heuvelop. Bijna nergens kon je echt lekker doorfietsen.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat me opvalt in het klassement zijn 9 namen uit de lage landen en een Fransman en een Italiaan bij de eerste 11.
Daar gaat de Championship League waar de UCI van droomt niet veel aan veranderen.
Enkel dat de UCI meer inkomsten voor zichzelf wil genereren en dat "onze" jongens veel grotere verplaatsingen zullen moeten maken.
Wout wel weer heel eerlijk, Mathieu is de man van het seizoen, in zijn analyse op de VRT.
Daar gaat de Championship League waar de UCI van droomt niet veel aan veranderen.
Enkel dat de UCI meer inkomsten voor zichzelf wil genereren en dat "onze" jongens veel grotere verplaatsingen zullen moeten maken.
Wout wel weer heel eerlijk, Mathieu is de man van het seizoen, in zijn analyse op de VRT.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Had het graag anders gezien,maar de beste wint
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beste van de dag wint, maar hoe kan dit?? Zou de vermogens wel eens willen zien van die mannen. Had Wout zo’n topdag of trapte Mat niet wat ie normaal doet?
Zou wel bijzonder zijn als MvdP rest van seizoen weer blijft winnen.
Terecht gewonnen vandaag, maar dit is niet de renner die met een trilogie de WK boeken in hoort te gaan vind ik.
Zou wel bijzonder zijn als MvdP rest van seizoen weer blijft winnen.
Terecht gewonnen vandaag, maar dit is niet de renner die met een trilogie de WK boeken in hoort te gaan vind ik.
Less is bore
Zal een combinatie zijn van een VDP die net iets minder is, een Van Aert die super is, en het parcours dat Van Aert gewoon wat beter ligt (bij dit soort omstandigheden is Van Aerts wel vaker beter).
Ik vermoed beide. Het feit dat Matthieu zelfs achter Michael Vanthourenhout eindigde, zegt mij dat hij niet z’n normale niveau haalde vandaag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het jammer: vorig jaar al niet de sterkste over het seizoen en nu al helemaal niet. Iemand die 3x WK wordt op een rij zou wel een mooiere erelijst mogen hebben lijkt mij. Knap dat je 3x zo kunt pieken, maar daar houdt het dan ook mee op.
Less is bore