Marmotte 2018
Ik had mijn SMA test van april 2017 ingestuurd, met gestempelde en getekende verklaring (van de organisatie) ingestuurd. Afgekeurd. Moet binnen een jaar van het evenement afgenomen zijn. Bij mij dus drie maanden "te oud".havana schreef: ↑04 jan 2018 09:34 2. Medisch attest is niet nodig. Zonder mag je ook meedoen maar kun je niet meedoen om de prijzen en kom je niet in de uitslag. Je kunt gewoon zelf iets in elkaar fröbelen, in het topic van vorig jaar vind je nog wel een voorbeeld (incl. stempel).
Hier te downloaden, alleen ff 2017 in 2018 veranderen...
https://www.dropbox.com/s/7yczm7o26w1ia ... d.png?dl=0
Ik wil dus wel in de uitslagen terecht komen, vind ik juist wel leuk en motiverend/uitdagend.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Ik ben lid van een wielrclub en heb een licentie. Het medisch attest voor deze licentie is niet anders dan vragen online invullen of je gezond bent. Bij de MM mag je je licentie insturen. Dus de 2018 gedownload. No Problemo.nielsh schreef: ↑07 jan 2018 08:21Ik had mijn SMA test van april 2017 ingestuurd, met gestempelde en getekende verklaring (van de organisatie) ingestuurd. Afgekeurd. Moet binnen een jaar van het evenement afgenomen zijn. Bij mij dus drie maanden "te oud".havana schreef: ↑04 jan 2018 09:34 2. Medisch attest is niet nodig. Zonder mag je ook meedoen maar kun je niet meedoen om de prijzen en kom je niet in de uitslag. Je kunt gewoon zelf iets in elkaar fröbelen, in het topic van vorig jaar vind je nog wel een voorbeeld (incl. stempel).
Hier te downloaden, alleen ff 2017 in 2018 veranderen...
https://www.dropbox.com/s/7yczm7o26w1ia ... d.png?dl=0
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Hallo,
Nog een vraagje ivm. de marmotte.
Ik ben iemand die altijd problemen heb met mijn maag op dergelijke ritten.
Zo probeer ik altijd uit te zoeken wat er allemaal te verkrijgen is op de bevooradingen.
Dan probeer in de mate van het mogelijke al op voorhand dergelijke producten enkele maanden op voorhand.
Een 3-tal jaar geleden heb ik deze rit al gereden en was dit Powerbar.
Weet iemand of dit nog steeds hetzelfde is of is dit verandert .
Dacht eens iets gehoord te hebben van Etixx maar weet niet of dit een gerucht was.
Thx voor de reacties !
B-B
Nog een vraagje ivm. de marmotte.
Ik ben iemand die altijd problemen heb met mijn maag op dergelijke ritten.
Zo probeer ik altijd uit te zoeken wat er allemaal te verkrijgen is op de bevooradingen.
Dan probeer in de mate van het mogelijke al op voorhand dergelijke producten enkele maanden op voorhand.
Een 3-tal jaar geleden heb ik deze rit al gereden en was dit Powerbar.
Weet iemand of dit nog steeds hetzelfde is of is dit verandert .
Dacht eens iets gehoord te hebben van Etixx maar weet niet of dit een gerucht was.
Thx voor de reacties !
B-B
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Naar die problemen. Ik prijs me gelukkig dat ik ongestraft al die rommel probleemloos naar binnen kan proppen. Vorig jaar was het inderdaad Ettix. Of dat dit jaar ook zo is? Heb je de website al gecheckt?
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Ik zie idd. staan bij het deelnemerspakket dat je een extra pakket van Etixx krijgt.
Ik veronderstel dat het dus ook etixx zal zijn bij de bevooradingen.
@amclassic-fan : Ik ben nog volop op zoek naar het geschikt voedingsplan voor mezelf.
Zo probeer telkens mee te gaan met het voedingsaanbod van verschillende ritten en zo eens
op voorhand iets nieuws te testen. Etixx heb ik bv. nog niet geprobeerd.
ik ben een moeilijk geval ...
B.
Ik veronderstel dat het dus ook etixx zal zijn bij de bevooradingen.
@amclassic-fan : Ik ben nog volop op zoek naar het geschikt voedingsplan voor mezelf.
Zo probeer telkens mee te gaan met het voedingsaanbod van verschillende ritten en zo eens
op voorhand iets nieuws te testen. Etixx heb ik bv. nog niet geprobeerd.
ik ben een moeilijk geval ...
B.
Marmotte = Sportcummunication = Golazo = ga er maar vanuit dat het Etixx is.
Als je maag gevoelig is, dan is het niet echt aangeraden om op een dag zoals de Marmotte met iets nieuws te beginnen. Anderzijds, al die sportdranken, gelletjes en repen zijn (op de smaak na) qua samenstelling grotendeels dezelfde. Als je maag bv moeite heeft met de opname van suikers overheen lange ritten, dan moet je dit op voorhand 'trainen'. Leer op training sportdrank drinken, begin met sterk verdunde en verhoog langzaamaan de concentratie. Probeer al eens een gelletje en sportreep uit (één per keer) alvorens je op de 'dag des oordeels' er voor het eerst drie ineens naar binnen werkt. Ik had vroeger ook veel last van mijn maag, omdat ik altijd op water trainde en dan tijdens wedstrijden plots overschakelde op sportdrank en sportvoeding. Tegenwoordig train ik (in het seizoen) ook op sportdrank, ik rij meer wedstrijden (dus ik eet regelmatig sportrepen en een gelletje) en hierdoor ben ik hier veel minder gevoelig aan geworden.
Trouwens, het is echt wel mogelijk in mijn ogen om volledig zelfvoorzienend te zijn op zo'n rit, op water na. Repen en gelletjes nemen amper plek in, je kan er zo 7 meenemen en desnoods kleef je er nog enkele aan je frame. En ik gebruik zo'n potje voor bruis- of sport tabletten om poeder in te doen, waarmee ik dan met het water van de bevoorrading mijn eigen sportdrank kan maken. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en moet je niet plots vreemd spul beginnen te eten en drinken.
Als je maag gevoelig is, dan is het niet echt aangeraden om op een dag zoals de Marmotte met iets nieuws te beginnen. Anderzijds, al die sportdranken, gelletjes en repen zijn (op de smaak na) qua samenstelling grotendeels dezelfde. Als je maag bv moeite heeft met de opname van suikers overheen lange ritten, dan moet je dit op voorhand 'trainen'. Leer op training sportdrank drinken, begin met sterk verdunde en verhoog langzaamaan de concentratie. Probeer al eens een gelletje en sportreep uit (één per keer) alvorens je op de 'dag des oordeels' er voor het eerst drie ineens naar binnen werkt. Ik had vroeger ook veel last van mijn maag, omdat ik altijd op water trainde en dan tijdens wedstrijden plots overschakelde op sportdrank en sportvoeding. Tegenwoordig train ik (in het seizoen) ook op sportdrank, ik rij meer wedstrijden (dus ik eet regelmatig sportrepen en een gelletje) en hierdoor ben ik hier veel minder gevoelig aan geworden.
Trouwens, het is echt wel mogelijk in mijn ogen om volledig zelfvoorzienend te zijn op zo'n rit, op water na. Repen en gelletjes nemen amper plek in, je kan er zo 7 meenemen en desnoods kleef je er nog enkele aan je frame. En ik gebruik zo'n potje voor bruis- of sport tabletten om poeder in te doen, waarmee ik dan met het water van de bevoorrading mijn eigen sportdrank kan maken. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en moet je niet plots vreemd spul beginnen te eten en drinken.
Kun je nauwelijks een horde noemen. Je had ook je zoontje kunnen vragen een tekening te maken en die uploaden - werkt ook.
Hallo,
Even een vraagje omtrent de marmotte. Ik heb een start bewijs en een accommodatie gevonden in de buurt van de start. Nu nog het vervoer die kant op zien te regelen. Het is ook wat om hier auto te starten en helemaal alleen die kant op te rijden. 1 niet zo gezellig en 2 best prijzig met de franse tol.
Heeft iemand daar een goede oplossing voor? Carpoolen? Trein?
Alvast bedankt!
Even een vraagje omtrent de marmotte. Ik heb een start bewijs en een accommodatie gevonden in de buurt van de start. Nu nog het vervoer die kant op zien te regelen. Het is ook wat om hier auto te starten en helemaal alleen die kant op te rijden. 1 niet zo gezellig en 2 best prijzig met de franse tol.
Heeft iemand daar een goede oplossing voor? Carpoolen? Trein?
Alvast bedankt!