Parlee
Dan maar weer on topic:
Hier heb ik lang naar uitgekeken !
De vorkbuis vraagt natturlijk nog aanpassing en de stuurpen is even een noodoplossing: mijn 3T-stuurpen bleek gebroken .
Wanneer ik de juiste afstelling weet ga ik overstappen op een Zipp-cockpit en -stuurpen. Dan is het afgelopen met deze Italiaanse ratjetoe...
Hier heb ik lang naar uitgekeken !
De vorkbuis vraagt natturlijk nog aanpassing en de stuurpen is even een noodoplossing: mijn 3T-stuurpen bleek gebroken .
Wanneer ik de juiste afstelling weet ga ik overstappen op een Zipp-cockpit en -stuurpen. Dan is het afgelopen met deze Italiaanse ratjetoe...
Laatst gewijzigd door bluv107 op 28 jan 2018 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nice, alleen die ketting........brrrrrrr
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gouden ketting is altijd fout, ongeacht op een fiets of een mannennek
Die bandjes is een smaakkeuze. Ik vind het persoonlijk niet mooi, maar in elk geval beter te pruimen dan op een modern aero frame.
Die bandjes is een smaakkeuze. Ik vind het persoonlijk niet mooi, maar in elk geval beter te pruimen dan op een modern aero frame.
Less is bore
Vorkbuis nu op lengte, andere bandjes gemonteerd en nieuwe stuurnok. Ander (Zipp-)stuur en -zadelpen volgen (en ja: andere ketting). Net gewogen: 6,7 kg (incl. pedalen).
Laatst gewijzigd door bluv107 op 13 feb 2018 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een rankere stuurpen zal inderdaad mooier zijn, zal ook beter aansluiten aan de conische spacer.
En ik zou je gouden ketting gewoon laten zitten, "goud"heeft wel iets en maakt dat een voor het overige sobere fiets toch een beetje bling heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
In de zomer monteer ik weer de Vredenstein Fortezza’s met klassieke wang, dat fleurt ook op
Die conische spacer hoort bij het Cane Creek balhoofd; ik ben het eens met de kritiekpuntjes. Een rechte is een fraaiere oplossing. De stuurnok leek op een ander frame ook wat minder kolossaal...
Die conische spacer hoort bij het Cane Creek balhoofd; ik ben het eens met de kritiekpuntjes. Een rechte is een fraaiere oplossing. De stuurnok leek op een ander frame ook wat minder kolossaal...