Veel gekker moet het niet worden
- robbebopper
- Forum-lid HC
Een vervroegde 1-aprilgrap?
Als het inderdaad geen grapje is vind ik het wel bijzonder. Maar verder heb ik er geen moeite mee. Als mensen dit willen doen, prima, be my guest Alleen hoef ik er niet bij te zijn. Net zo min als bij goededoelentochten, strandraces of veldritten.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
-
- Forum-lid
Ik snap het wel. Het is een groei markt. Motor racen en fiets racen komen op die manier langzaam bij elkaar. Dan wil je op termijn de motorsport natuurlijk voor zijn...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb ook geen moeite met mensen die een dergelijke rare hobby willen uitvoeren maar als de KNWU leden er aan mee moeten gaan betalen via de UEC vind ik het wat lastiger te verteren. Ook vind ik het in strijd met de jacht op mechanische doping van de UCI. Ze kunnen dan net zo goed een competitie oprichten waarin je onbeperkt doping mag gebruiken.
Ook ik snap niet zo goed wat dan het competitie-element moet zijn. Ga je hele dikke elektromotoren toestaan dan kun je de trappers net zo goed verbieden, geef je iedereen een standaard motor dan is er geen toegevoegde waarde meer. Ik zou dan denken aan een maximum gewicht voor de complete elektrische installatie zodat het de innovatie het meest ten goede komt. Maar dat lijkt mij geen taak voor UEC/UCI.
Ook ik snap niet zo goed wat dan het competitie-element moet zijn. Ga je hele dikke elektromotoren toestaan dan kun je de trappers net zo goed verbieden, geef je iedereen een standaard motor dan is er geen toegevoegde waarde meer. Ik zou dan denken aan een maximum gewicht voor de complete elektrische installatie zodat het de innovatie het meest ten goede komt. Maar dat lijkt mij geen taak voor UEC/UCI.
Campagnolo Ultra Dork
Wat nieuw is dat er nu een race komt voor een voertuig dat zowel met fysiek inspanning als door elektrische stroom wordt voort gedreven. Het is daardoor niet meer duidelijk of we te maken hebben met een sterke fietser of met een goede batterij cq motor. Je weet niet meer waar je naar kijkt. Het wordt puur gezichtsbedrog. Ik pas voor dat soort ongein
Live fast; die young. mijn blog
Uiteraard worden ebikes door de commercie gepromoot. Zo werkt marketing nou eenmaal. Dat is zeker niet voorbehouden aan de fietsbranche.
Verder verbaas ik me erover dat er hier mensen zijn die zich daadwerkelijk lijken op te winden over het verschijnsel ebike (ook in andere topics). Het is niet onze bezigheid, maar als mensen daar nou plezier aan beleven, laat ze lekker.
Verder verbaas ik me erover dat er hier mensen zijn die zich daadwerkelijk lijken op te winden over het verschijnsel ebike (ook in andere topics). Het is niet onze bezigheid, maar als mensen daar nou plezier aan beleven, laat ze lekker.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP