Cannondale
-
- Forum-lid HC
Ik heb toch een beetje haat liefde met c,dale.
Gisteren weer de BB30 lagers vervangen vanwege kraak. Die gingen overigens wel 8000 MTB kilometers mee. dus das niet heel slecht. Vervolgens maar een balhoofdlager vervangen, daar ben je dus gewoon 45 minuten mee bezig en doe ik het nog snel.........
Maarja ondanks dat ie nu vijf jaar oud is rijd ie echt heerlijk, maar of ik ooit nog een c,dale koop........ er zijn zeker bij de MTB wel heel veel afwijkende onderdelen.
Gisteren weer de BB30 lagers vervangen vanwege kraak. Die gingen overigens wel 8000 MTB kilometers mee. dus das niet heel slecht. Vervolgens maar een balhoofdlager vervangen, daar ben je dus gewoon 45 minuten mee bezig en doe ik het nog snel.........
Maarja ondanks dat ie nu vijf jaar oud is rijd ie echt heerlijk, maar of ik ooit nog een c,dale koop........ er zijn zeker bij de MTB wel heel veel afwijkende onderdelen.
Huh?
De systemsix bestaat toch al heel lang?
Als je er op googled dan kom je dit tegen uit 2006!
https://roadcyclinguk.com/gear/first-lo ... m-six.html
De systemsix bestaat toch al heel lang?
Als je er op googled dan kom je dit tegen uit 2006!
https://roadcyclinguk.com/gear/first-lo ... m-six.html
Courir c'est mourir un peu
Als je het lijstje bekijkt staat er een heel aantal modellen op die huun goedkering in 2016 of 2017 hebben gekregen.
Ik neem aan dat het dan om modificaties gaat (schijfremmen?).
En dat dat dus ook geldt voor de Systemsix.
Ik neem aan dat het dan om modificaties gaat (schijfremmen?).
En dat dat dus ook geldt voor de Systemsix.
Courir c'est mourir un peu
Nee, De modellen worden ongeveer een jaar voor introductie voor goedkeuring voorgelegd bij UCI. Dat zie je op het lijstje. Bekijk het maar goed, het klopt precies. Enkele schijfremversies kwamen inderdaad later.
De systemsix (combi alu met carbon, inderdaad een van mooiste en beste c'dale frames ooit) is al sinds 2009 of 2010 niet meer in productie. Als ze dit voorjaar met een nieuw model komen, kan het natuurlijk zijn dat ze de naam Systemsix opnieuw gebruiken omdat het destijds zo'n succes was.
Overigens, als er nergens iets te vinden is over deze fiets, waar lezen/horen jullie dan de geruchten dat het om een aeroframe zou gaan?
Weightweeniesfeddek schreef: ↑16 feb 2018 21:46Nee, De modellen worden ongeveer een jaar voor introductie voor goedkeuring voorgelegd bij UCI. Dat zie je op het lijstje. Bekijk het maar goed, het klopt precies. Enkele schijfremversies kwamen inderdaad later.
De systemsix (combi alu met carbon, inderdaad een van mooiste en beste c'dale frames ooit) is al sinds 2009 of 2010 niet meer in productie. Als ze dit voorjaar met een nieuw model komen, kan het natuurlijk zijn dat ze de naam Systemsix opnieuw gebruiken omdat het destijds zo'n succes was.
Overigens, als er nergens iets te vinden is over deze fiets, waar lezen/horen jullie dan de geruchten dat het om een aeroframe zou gaan?