Niemand die enig idee heeft??edwin01 schreef:Ik heb de volgende vraag: Ik krijg de laatste tijd als ik een kruimelspoortje narijd steeds mijn vorige rondje te zien naast de route die ik aan het rijden ben (in een lichtere grijstint). Ook zie ik een rechte lijn die recht naar huis lijkt te wijzen.
Ik gebruik TCX-bestanden uit GPSies en wis na elke rit mijn courses en activities. Heel vreemd....
Wie kan mij hier antwoord op geven?
Ervaringen Garmin Edge 510
-
- Forum-lid
Een vraag wat betreft de navigatie op de Edge 510. Is het op de 510 mogelijk om wanneer je het kruimelspoor voor je hebt informatie op je scherm te krijgen wanneer je bijvoorbeeld rechtsaf moet? Zo ja, hoe moet je dat instellen?
-
- Forum-lid
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn 510. Mijn touchscherm reageert echt heel slecht. Heb hem al eens teruggezet naar fabriekinstellingen maar dat werkt ook niet echt.
Iemand nog een ander idee wat zou kunnen helpen?
Iemand nog een ander idee wat zou kunnen helpen?
Ik ben klaar met de 510. De 510 valt uit over klinkertjes of slecht wegdek. Hartslag valt weg of is niet juist. Upload niet meer naar Garmin Connect.
Is 4 jaar oud, maar gaat nu de vuilnisbak in. Niet super tevreden over de 510, daarom stap ik over naar de Wahoo Element Bolt.
Is 4 jaar oud, maar gaat nu de vuilnisbak in. Niet super tevreden over de 510, daarom stap ik over naar de Wahoo Element Bolt.
Heb mijn Garmin 4 jaar, maar nu problemen met het verbinden met mijn Stages vermogensmeter. Mijn Garmin 510 vindt mijn vermogensmeter alleen als die heel dichtbij is (10 cm) en verliest direct signaal wanneer ik verder weg haal. Heb het ook met een andere Garmin geprobeerd en die werkte perfect met mijn Stages vermogensmeter. Iemand anders dit probleem ook gehad?