tubeless ready wielen
Heb er nog niet veel ervaring mee maar ik kreeg ze met de hand op de velg. Had niet eens een bandenlichter nodig. Maar er is een mooi overzicht van de moeilijkheidsgraad bij diverse combi’s op dit forum.
Edit
Zie viewtopic.php?f=10&t=66235&start=1344
Edit
Zie viewtopic.php?f=10&t=66235&start=1344
o'7o
Ik heb 2 sets tubeless ready velgen (Dt Swiss R460 en Alexrims AT490) en heb met geen van beide problemen met banden monteren en demonteren, gaan eraf met 1 simpel lichtertje en erop alleen met handkracht.
Banden Conti 4000S en Grand Prix, Schwalbe Lugano's en Vittoria Rubino Pro.
In het algemeen is het dus niet waar, maar als de velg en band krap aan de maat zijn in de verkeerde richting , dan kan het moeilijk tot onmogelijk zijn, het komt op de combinatie aan.
Banden Conti 4000S en Grand Prix, Schwalbe Lugano's en Vittoria Rubino Pro.
In het algemeen is het dus niet waar, maar als de velg en band krap aan de maat zijn in de verkeerde richting , dan kan het moeilijk tot onmogelijk zijn, het komt op de combinatie aan.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Ligt aan band velg combinatie,hier een pacenti en een light bycicle Carbon velg beide tubeless en heb tot nu toe alle banden er op gekregen maar de strakste waren de Elite"s op de Carbon velgen.
Gp 4000s2,vittoria cx3 en Corsa,vredenstein all en extreme weather.Dus redelijk veel combi’s gemonteerd.
Zie een oud wiel te krijgen kan je ze laten rekken indien je de band er niet op krijgt.Bij de bandenboer beetje bandenvet halen,zeepsop en altijd de band goed midden in de velg zetten bij montage.
Gp 4000s2,vittoria cx3 en Corsa,vredenstein all en extreme weather.Dus redelijk veel combi’s gemonteerd.
Zie een oud wiel te krijgen kan je ze laten rekken indien je de band er niet op krijgt.Bij de bandenboer beetje bandenvet halen,zeepsop en altijd de band goed midden in de velg zetten bij montage.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.