Wielerseizoen 2018
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wacht maar af tot straks het bloeiseizoen begint. Die pollen, daar kunnen ze echt niet tegen!
- Infinito GB
- Forum-lid
Ja. Zag net ook een paar gestoorden rijden bij de Omloop. Kwam zelf nog bijna bevroren van de fiets gisteren, terwijl ik aardig ingepakt zat. Volgens muj is Belgie net veel warmer dan noord-west nederland.
Ook al aardig wat valpartijen trouwens.
Ook al aardig wat valpartijen trouwens.
-
- Forum-lid HC
Was best een aardige koers. Het laatste uur gekeken.
Ik snap zo,n korte broek ook niet, moet het bij mij toch minimaal 11 a 12 graden zijn als het intensief is.
Ik snap zo,n korte broek ook niet, moet het bij mij toch minimaal 11 a 12 graden zijn als het intensief is.
das dat veldrijdertje toch? Die kleine sport? En Stybar toch ook?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Van een goede renner wordt een sport toch niet groter??
ja maar 't is niet omdat 1 of 2 landen domineren ( zie schaatsen en bvb afstandslopen) dat het een kleine sport is hé?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Blijkbaar vinden al die renners het ook een te kleine sport, vandaar dat ze op de weg gaan rijden??
Ik vind het ook een mooie sport, maar echt een grote internationale sport is het nu ook weer niet.
Ik vind het ook een mooie sport, maar echt een grote internationale sport is het nu ook weer niet.