Klimwielen: halfhoog, full carbon, clinchers
https://www.salden.nl/nl/vision-trimax- ... elset.html overweeg dit als klimwielen setje, Kan er echter nergens iets over vinden, andere optie is een setje bestellen bij Wheel Tec alleen vind ik een allu remrand niet echt heel mooi staan bij mijn fiets.
Interessant setje. Minder dan 1500 gram, volledig zwarte velg. Ik snap je punt alu remranden zijn echt niet fraai. Rijst de eindeloze vraag of ze zwart blijven...lancefan. schreef: ↑25 feb 2018 19:20 https://www.salden.nl/nl/vision-trimax- ... elset.html overweeg dit als klimwielen setje, Kan er echter nergens iets over vinden, andere optie is een setje bestellen bij Wheel Tec alleen vind ik een allu remrand niet echt heel mooi staan bij mijn fiets.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Jawel, spuitbussen te kust en te keur, maar je moet dan na elke rit je velgen spuiten.
Helaas (voor sommigen) is er vrijwel niks dat zo hard is en zo goed hecht aan alu EN ook nog goed remt dat jaren blijft zitten.
De fabrikanten hebben er de grootste problemen mee en een voor de consument bestemd middeltje is er simpelweg niet.
Helaas (voor sommigen) is er vrijwel niks dat zo hard is en zo goed hecht aan alu EN ook nog goed remt dat jaren blijft zitten.
De fabrikanten hebben er de grootste problemen mee en een voor de consument bestemd middeltje is er simpelweg niet.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid HC
Toch snap ik dat niet. Ik had vroeger crossmax sl, s met keramische verband, niet zwart maar donkergrijs en deze laag bleef er zelfs op de mbt met hs33,s opzitten. Dus ik snap werkelijk het probleem niet wat al die fabrikanten nu ineens hebben.......
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik vraag me al een tijdje af (serieus) wat de achtergrond is van jouw soms raadselachtige woordgebruik.wasbeer2006 schreef: ↑28 feb 2018 21:28 Toch snap ik dat niet. Ik had vroeger crossmax sl, s met keramische verband,
Ben je een Belg van oorsprong, gooi je alles door vertaal- of correctiemachines, ik kom er niet uit.
Herhaal dit niet onnodig
Autocorrect kan gewoon uit hoor...