Deuk in frame
- plantagenet
- Forum-lid
Ik zou zeggen van niet. Kans lijkt me klein dat je frame verder ontzet is. Als je niets merkt qua rijgedrag, dan is er m.i. weinig aan de hand. Evt. je fm vragen. Wel jammer natuurlijk zo'n deuk
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid HC
Alleen een optisch probleem, als het een gelakt frame had geweest dan had je het nog kunnen plamuren.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik vind hem toch wel op een redelijk eng punt zitten. Lang niet alle deuken kunnen kwaad maar dit ziet eruit alsof het buisje zo kan doorknikken. Het kan best meevallen vanwege de stevigheid van de rest van de buis en het frame maar 100% vertrouwen doe ik het niet.
Campagnolo Ultra Dork
Bedankt voor alle antwoorden. Ik heb er zelf al een aantal wedstrijden op gereden zonder dat ik het wist en merkte. Denk dat ik het gewoon ga proberen.
@Ernie en de rest : die laatste foto geeft wel een beetje vertekend beeld. De andere kant van het buisje is nog kaarsrecht. Alleen als je van achter kijkt lijkt het alsof hij niet recht omhoog loopt. Dit baart mij meer zorgen. Ben bang dat het frame enigzins ontzet is.
@Ernie en de rest : die laatste foto geeft wel een beetje vertekend beeld. De andere kant van het buisje is nog kaarsrecht. Alleen als je van achter kijkt lijkt het alsof hij niet recht omhoog loopt. Dit baart mij meer zorgen. Ben bang dat het frame enigzins ontzet is.
Biking is Living!
-
- Forum-lid HC
Ach, en zelfs als hij daar breekt dan is er nog niet mega veel aan de hand. Gewoon in de gaten hpuden en gaan.
Waarom maar wat neuzelen als je geen benul van deze dingen hebt?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig