Stevens
- Jaap Telder
- Forum-lid
Erg mooi, superfietsje.
- Jaap Telder
- Forum-lid
edit: dubbel.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 12 sep 2017 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Jaap Telder schreef: ↑28 aug 2017 22:00 Black/gloss black werd mij te saai, witte decals erop voor het contrast.
Nog steeds zéér tevreden. Hydraulische discremmen werken subliem.
Stijf knalfietsje, jammer dat je er geen wedstrijden mee mag rijden. Moet ik ook maar de gewone versie met gewone velgremmen aanschaffen...
- Jaap Telder
- Forum-lid
Deze kleur bevalt mij wel (Ventoux 2018):
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Onderaan deze pagina
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
R
Hallo allemaal,
Ik heb twee vragen en namelijk de volgende: Zijn er mensen die ervaring hebben met het merk Stevens? En dan bijv. de Aspin?
En hoe is het mogelijk dat bijv. de Stevens Aspin voor ca. 1.399,00 euro volledig Ultegra is afgemonteerd en andere merken voor dezelfde prijs meestal met 105 of zelfs Tiagra zijn afgemonteerd?????
BVD.
Hallo allemaal,
Ik heb twee vragen en namelijk de volgende: Zijn er mensen die ervaring hebben met het merk Stevens? En dan bijv. de Aspin?
En hoe is het mogelijk dat bijv. de Stevens Aspin voor ca. 1.399,00 euro volledig Ultegra is afgemonteerd en andere merken voor dezelfde prijs meestal met 105 of zelfs Tiagra zijn afgemonteerd?????
BVD.
Wat je eerste vraag betreft: mijn eerste racefiets was een Stevens San Remo 2011. Dat is natuurlijk geen absolute topper, maar het is een heel fijne fiets waarop ik nog steeds (als het wat slechter weer is, of als er zout op de weg ligt) met veel plezier op rijd. Niks mis mee dus.AkiraLe schreef: ↑03 mar 2018 09:13 R
Hallo allemaal,
BVD.
Wat je tweede vraag aangaat: ik vermoed dat dat vooral aan de wielen ligt, maar iemand anders op dit forum weet daar ongetwijfeld meer van.