Wielerseizoen 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een koers van WvA!
Als hij vandaag podium rijdt heeft hij wat mij betreft betere keuzes gemaakt dan VDP: 32 veldritten vs. WK en Strada Bianchi. Ik zou het wel weten!
Als hij vandaag podium rijdt heeft hij wat mij betreft betere keuzes gemaakt dan VDP: 32 veldritten vs. WK en Strada Bianchi. Ik zou het wel weten!
Less is bore
-
- Forum-lid
Benoot ook goed gereden, was verbaasd dat Bardet zijn beslissende demarrage niet kon beantwoorden.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Benoot maakt vandaag wel de juiste keuzes. Prachtige koers!
Ik denk dat Bora niet het niet echt slim gespeeld heeft. Zoveel sterke mannen mee in de finale en dan ieder voor zich gaan rijden. Als zij gewoon de boel gecontroleerd hadden had Sagan toch wel een grote kans gehad om te winnen.
Ik denk dat Bora niet het niet echt slim gespeeld heeft. Zoveel sterke mannen mee in de finale en dan ieder voor zich gaan rijden. Als zij gewoon de boel gecontroleerd hadden had Sagan toch wel een grote kans gehad om te winnen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
dus wout van aert behaalt 3° plaats! Zijn wereldtitel in het veldrijden lijkt dus toch niet echt een verrassing. Afwachten hoe het voorjaar verder verloopt maar toont in elk geval zijn potentieel en een een hoop lef.daniel1975 schreef: ↑03 mar 2018 15:01 Wat een koers van WvA!
Wat Van Der Poel betreft: die 32 zeges nemen ze hem niet meer af maar met zijn potentieel zou hij beter ook al eens wat meer op de weg mogen gaan rijden, de weg blijft tenslotte de norm. Als je dan ziet dat hij nu zelfs al spreekt van te gaan autoracen ...??
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
WvA compleet stuk, wel een hele mooie prestatie
https://mobile.twitter.com/kingstonwhee ... 68/video/1
https://mobile.twitter.com/kingstonwhee ... 68/video/1
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is écht alles geven....
Toch wel repect voor hem gekregen!
Toch wel repect voor hem gekregen!
Less is bore
naar het schijnt heeft van aert een paar meters te voet moeten gaan tijdens de laatste helling (wegens krampen). Goed werk van de italiaanse TV om de strijd om de 2° plaats totaal niet in beeld te brengen
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.